Skjønner detJa jo...men kan gå en mnd til da og bli verre...bahhh![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner detJa jo...men kan gå en mnd til da og bli verre...bahhh![]()
Absolutt.Det er godt detviktig å føle at man har noen rundt som hjelper til
![]()
Det er godtJa, den sviver ihvertfall
Det bør den gjøre lenge nå...![]()
Haha, hva er det de driver med?Hei på dere alle sammen!!![]()
Her er det arbeidsfolk i dag...bahh...de har cd spiller på fullt og synger med.![]()
OjojBle 1 idag og, gitt![]()
Høres herlig ut. Håper han her sovner greit i kveld. Alene hele helgen så greit om han sover greit om nettene ihvertfall
![]()
Lille U begynner å bli forstyrret av oss om natten så han bår komme seg på eget rom snart.
Men dersom jeg skal ta hensyn til denne armen, hva skal jeg gjøre i deg.
Gidder ikke bare sitte på ræva og se på TV..
Ikke kan jeg skravle
Ikke kan jeg rydde
Ikke kan jeg fargelegge
Høres ut som en veldig kjedelig dag![]()
Takk ♡ er så uvant.. jeg er vant til å sove å være uthvilt..Pass på kroppen og hvil ♡
Ja nå kan hun bare komme, uke 37 i morgen såSkjønner detfår håpe hun finner veien ut snart
![]()
De skal fikse trappeoppgangen til loftet for oss.Haha, hva er det de driver med?
Skal bare finne til til å dra til legenDet er helt sikkert verd forsøket![]()
Hehe, det er koselig daAbsolutt.Hun er jo og i ekstase over hennes første egne barnebarn. hadde hun kunnet, hadde hun sikkert flytta til byen.
![]()
Det er hele venstre armen, og jeg er veldig venstrehendt.Er det skrivehånda som du har vondt i? Da blir man jo endel hemmet![]()
Får håpe dun hører etterJa nå kan hun bare komme, uke 37 i morgen så![]()
Så koselig daSkal bli godt å kysse litt på OJ når han kommer![]()
Skjønner. Mye som skjer i kroppen nå for tiden ! Men du trenger å slappe avTakk ♡ er så uvant.. jeg er vant til å sove å være uthvilt..
ÅDe skal fikse trappeoppgangen til loftet for oss.
Det tror jeg ikke.Får håpe dun hører etter![]()