Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joggesko ble favoritt her etterhvert i svangerskapet. Klarte ikke gå i andre sko. De var ganske tøyelige, men selv ikke de gikk på til sluttHuff ja. :/ Jeg går igjen i et par joggesko nå. eneste som er ganske behagelige.
Ja, det er nok litt tidlig. Men samtidig kanskje godt en gang i ny og ne og få ekstra søvnHer legges han mellom 18 og 19 så litt tidlig gjerne å legge seg for meg men ender ofte med å legge meg i 10 tiden
Trappeoppgang. Dør oppe fra loftet. Og skal sette opp dør ned til kjelleren.Haha
Hva jobber de med?
Ja sant detJa, det er nok litt tidlig. Men samtidig kanskje godt en gang i ny og ne og få ekstra søvn![]()
Hehe. Her er den rosa kanin-kosekluten blitt favoritt. Den må være med i senga og hun tygger på øret og prøver å få tygge på ansiktet til kaninenJeg har så mye rart han kan tygge på, men fingre, gulpekluter og ørene på noen av bamsene er vist det som smaker best Hahajeg ville nå selv valgt noe som ikke gjorde at jeg fikk småhår i munnen jeg da
men han bestemmer jo det selv Hehe
Enn så lenge går de herJoggesko ble favoritt her etterhvert i svangerskapet. Klarte ikke gå i andre sko. De var ganske tøyelige, men selv ikke de gikk på til slutt![]()
Aaah. Skjønner. Men må det ryddes akkurat nå da? Tenker på om du kan vente til armen er bedre?Neeeiii..
Mannen er veldig "flink" til å hjelpe dersom jeg ber han, men for det meste står han bare i veien mens han prøver sitt beste.
Er best jeg tar det verste, og ber han løfte ut de største tingene senere..
De gangene jeg har lagt meg 19 når hun sovna (når vi hadde rutinerJa sant det.
Hehe. Håper de passer helt til vannet går bortEnn så lenge går de herGo vagabond
![]()
Ja håper på detHehe. Håper de passer helt til vannet går bort![]()
Lille U begynner å bli forstyrret av oss om natten så han bår komme seg på eget rom snart.Aaah. Skjønner. Men må det ryddes akkurat nå da? Tenker på om du kan vente til armen er bedre?
Høres herlig utDe gangene jeg har lagt meg 19 når hun sovna (når vi hadde rutiner) og kunne sove helt til 01-02 før jeg våkna for hun skulle ha mat, var fantastisk
![]()
Så deilig daHar passet på å ikke spise så mye sjokolade og drikke mye brus så går det bedre![]()
Supertog den går som vare julingen nå da?
![]()
Hihisavnet lille skilpadda di duuu
![]()
Da får vi gjøre en innsats siste halvdel av novemberTror det kommer til å roe seg ned etter onsdag neste uke her
Det er helt sikkert verd forsøketEn rekvisisjon til fysio ville kanskje ikke ha vært så dumt..
Det er godt detJaHun har virkelig stilt opp for oss i den siste tiden etter snupps var født
![]()