Skravletråd November

Huff ja. :/ Jeg går igjen i et par joggesko nå. eneste som er ganske behagelige.
Joggesko ble favoritt her etterhvert i svangerskapet. Klarte ikke gå i andre sko. De var ganske tøyelige, men selv ikke de gikk på til slutt :p

Her legges han mellom 18 og 19 så litt tidlig gjerne å legge seg for meg men ender ofte med å legge meg i 10 tiden
Ja, det er nok litt tidlig. Men samtidig kanskje godt en gang i ny og ne og få ekstra søvn :)

Jeg har så mye rart han kan tygge på, men fingre, gulpekluter og ørene på noen av bamsene er vist det som smaker best Haha :P jeg ville nå selv valgt noe som ikke gjorde at jeg fikk småhår i munnen jeg da :P men han bestemmer jo det selv Hehe
Hehe. Her er den rosa kanin-kosekluten blitt favoritt. Den må være med i senga og hun tygger på øret og prøver å få tygge på ansiktet til kaninen :p

Og veldig glad i å tygge på libero sommefuglen :p

Neeeiii..
Mannen er veldig "flink" til å hjelpe dersom jeg ber han, men for det meste står han bare i veien mens han prøver sitt beste.
Er best jeg tar det verste, og ber han løfte ut de største tingene senere..
Aaah. Skjønner. Men må det ryddes akkurat nå da? Tenker på om du kan vente til armen er bedre?

Aaah. Skjønner. Men må det ryddes akkurat nå da? Tenker på om du kan vente til armen er bedre?
Lille U begynner å bli forstyrret av oss om natten så han bår komme seg på eget rom snart.
Men dersom jeg skal ta hensyn til denne armen, hva skal jeg gjøre i deg.
Gidder ikke bare sitte på ræva og se på TV..
Ikke kan jeg skravle
Ikke kan jeg rydde
Ikke kan jeg fargelegge

Høres ut som en veldig kjedelig dag :P

De gangene jeg har lagt meg 19 når hun sovna (når vi hadde rutiner :p) og kunne sove helt til 01-02 før jeg våkna for hun skulle ha mat, var fantastisk :D
Høres herlig ut:-). Håper han her sovner greit i kveld. Alene hele helgen så greit om han sover greit om nettene ihvertfall :-)

Back
Topp