Skravletråd November

God morgen :-). Kjenner jeg trenger en powernap idag. Mini våkner selvsagt halv 11 igår kveld da vi la oss og skulle han sove? Neida da var det kos han skulle ha:-). Så tror ikke jeg sovnet før nærmere 1 og våknet igjen rundt 3, sovnet rundt halv 5 og våknet igjen kl 7
Morn morn!
Litt av en natt da :O
Får prøve å duppe litt når mini sover :)

Ånei :( ikke bra da :(
Ikke i det hale tatt.
Klarte endelig på onsdag å få ryddet roterommet nede.
Hadde egentlig tenkt å ta roterommet her i andre i dag siden det må tømmes helt siden det skal bli rommet til lille U, men det er jeg ikke helt sikker på om jeg klarer med denne armen :(

Om bare lillebror vil sove litt skal jeg være fornøyd :D Men da må han klare å la Vær å tygge på de fingrene sine litt først Haha
Haha. Din tygger og febrilsk på fingrene sine? Gjerne begge hendene på en gang - og de skal inn i munnen?:p

God unnskyldning for å slappe av hele dagen da :p
Kjenner det skal bli megagodt med helg nå! :)

Vet nå ikke helt det med å slappe av, det må vaskes flasker, klær, bad, gulver, soverommet må taes og skiftes på senga. + at lillebror skal bare bæres på og ha masse oppmerksomhet når han er våken ( håper det har roet seg om han får seg en skikkelig lur nå da :P ). Kommer sikkert mer som må gjøres også, kjenner på nesa at jeg bør tørke støv også hvertfall og masse klær som må brettes og legges på plass :P

Nå skal jeg straks avgårde til tannpleieren med tuppa. Så skal jeg hjem å legge meg på sofaen. Jeg sover så dårlig og er så sliten at jeg rett og slett har fri i dag for å hente meg inn litt :/

Pass på kroppen og hvil ♡

Haha. Din tygger og febrilsk på fingrene sine? Gjerne begge hendene på en gang - og de skal inn i munnen?:p

Ja han er helt gal, vil jo ikke spytte de ut for å spise heller og så må han ha tyggepause under måltidet :P

Ikke i det hale tatt.
Klarte endelig på onsdag å få ryddet roterommet nede.
Hadde egentlig tenkt å ta roterommet her i andre i dag siden det må tømmes helt siden det skal bli rommet til lille U, men det er jeg ikke helt sikker på om jeg klarer med denne armen :(
Nei vet du hva. Det rommet kan vente :) armen nå få seg litt hvile kjære deg :) Kan du få hjelp til å ta rommet i helga da?

Ja tror det trengs ellers sovner jeg nok når mini legger seg i kveld
Det skjønner jeg :O
Her er det blitt sånn at vi legger oss når hun legger seg. Men det er rett og slett fordi vi ikke får hu i seng før 22 :/

Ja han er helt gal, vil jo ikke spytte de ut for å spise heller og så må han ha tyggepause under måltidet :P
Haha. Samme her :p Gommene klør sånn at hun prøver til og med å ta skjorta mi i munnen når vi er på stelleborder :p Har bitesmokk til henne som hjelper litt på når hun nekter å ta flaska om det klør for mye :)

Nei vet du hva. Det rommet kan vente :) armen nå få seg litt hvile kjære deg :) Kan du få hjelp til å ta rommet i helga da?
Neeeiii..
Mannen er veldig "flink" til å hjelpe dersom jeg ber han, men for det meste står han bare i veien mens han prøver sitt beste.
Er best jeg tar det verste, og ber han løfte ut de største tingene senere..

Haha. Samme her :p Gommene klør sånn at hun prøver til og med å ta skjorta mi i munnen når vi er på stelleborder :p Har bitesmokk til henne som hjelper litt på når hun nekter å ta flaska om det klør for mye :)

Jeg har så mye rart han kan tygge på, men fingre, gulpekluter og ørene på noen av bamsene er vist det som smaker best Haha :P jeg ville nå selv valgt noe som ikke gjorde at jeg fikk småhår i munnen jeg da :P men han bestemmer jo det selv Hehe

Det skjønner jeg :O
Her er det blitt sånn at vi legger oss når hun legger seg. Men det er rett og slett fordi vi ikke får hu i seng før 22 :/
Her legges han mellom 18 og 19 så litt tidlig gjerne å legge seg for meg men ender ofte med å legge meg i 10 tiden

Back
Topp