Åh okVet det var vel 6000 innlegg igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh okVet det var vel 6000 innlegg igår
Ikke her de siste dagene heller gitt...er mest stranda hvalross...Er veldig lave tall.
Har dessverre ikke hatt så mye skravle energi selv den siste tiden
O yes! Fikk sommerfugler bare av tankenDet er noe av det beste med å reise bort![]()
Er liksom noe helt "feil" når personen på 1. plass har i snitt under 100 innlegg per dagIkke her de siste dagene heller gitt...er mest stranda hvalross...
Jeg har heller ikke det. Det lukter for mye:O:O:O NÅ tuller du sant?![]()
Ikke jeg hellerAldri smakt pinnekjøtt jeg![]()
Hihi. Blir nok godt med noen dager borte og bare kos med venninneneO yes! Fikk sommerfugler bare av tanken![]()
Er det selv, men syns det er litt trist med så få tråder her inne.Ja, er desverre det![]()
Dere er rareIkke jeg heller![]()
Absolutt. Og så er det jo nesten bare borti gata. Går jo så fort over ditHihi. Blir nok godt med noen dager borte og bare kos med venninnene![]()
Blir nok herligAbsolutt. Og så er det jo nesten bare borti gata. Går jo så fort over dit![]()
Mulig detDere er raredet er jo fantastisk godt!

Hehe ja det er santEr liksom noe helt "feil" når personen på 1. plass har i snitt under 100 innlegg per dag
Tror det kommer til å bedre seg for meg etter begravelsen på onsdag, er fremdeles litt i et vakuum..
Har lagt frem antrekk til barna for hver dagBlir nok herlig![]()
Men smaken er så goodMulig det
Men det er noe med den lukta som byr med i mot![]()
Hehe. Greit å ha det klartHar lagt frem antrekk til barna for hver dag
De må kjenne på at mamma har litt kontroll hjemme!
En veldig nær tante av meg falt bort her om dagenHehe ja det er sant
Begravelse? Ikke fått med meg....
Det var nok noen naboer som ødela dette. Vi bodde i blokk og de hadde dette ofte , og jeg er ganske sikker på at lagde det på sau. Det stinket i oppgangen !Men smaken er så good![]()
HuffameienEn veldig nær tante av meg falt bort her om dagen![]()
Mindre stress for hanHehe. Greit å ha det klartredd for at de ikke får klær på seg om du ikke er hjemme?
![]()