Han skal være ferdig i mai han ogsåSer den. Har han lenge igjen?
Gleder meg til jeg begynner å jobbe etter bacheloroppgaven skrives ferdig til mai. Om jeg og får meg jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han skal være ferdig i mai han ogsåSer den. Har han lenge igjen?
Gleder meg til jeg begynner å jobbe etter bacheloroppgaven skrives ferdig til mai. Om jeg og får meg jobb![]()
Nettopp funnet sofa etter legging av tre barn
Var visst ingen som ville legge seg idag!![]()
SpennendeEr og ser på bil![]()
Han skal være ferdig i mai han ogsåer vel ikke barebare å få seg jobb, men noe dukker vel opp
![]()
Det er en utfordringSitter og prøver å underholde 3 stykker som kjeder vetter av seg mens mannen prøvekjører bil
Vi flytter nok mest sannsynlig til Narvik når han er ferdig, så da er det i alle fall en mindre konkurrent for din delAhnei, det er ikke bare bare
Men noe skal man vel klare å finne seg i denne byen vår
![]()
Spennendefant du noe fint?
Det er en utfordring![]()
Ja, er desverre detEr folk mye opptatt denne mnd?
God kveldGod kveld. Er det plass til en mann her inne?
Yes så vil i grunn ikke ha noe raskere. Redd jeg mister kontrollenDet er ganske kjapt
Min mellomste kom 6 timer og 9 minutter etter første rie![]()
Ja, vil tro det, virker veldig rolig denne måneden.Må være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?
Trenger faktisk ikke detJa. Trenger ikke være på topp her hele tiden![]()
NeiTrenger faktisk ikke det![]()
Vet det var vel 6000 innlegg igårMå være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?
Ja gjør det.Ja, vil tro det, virker veldig rolig denne måneden.
Juhu. HahaVi flytter nok mest sannsynlig til Narvik når han er ferdig, så da er det i alle fall en mindre konkurrent for din del![]()
Er veldig lave tall.Må være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?
Det blir ikke nå for mannen glemte å be om fri så det blir senereSå koselig med Køben tur![]()