Skravletråd November

Ser den. Har han lenge igjen?
Gleder meg til jeg begynner å jobbe etter bacheloroppgaven skrives ferdig til mai. Om jeg og får meg jobb :p
Han skal være ferdig i mai han også :) er vel ikke barebare å få seg jobb, men noe dukker vel opp :)

Nettopp funnet sofa etter legging av tre barn:D
Var visst ingen som ville legge seg idag!:eek:

Fantastisk gøy :p Greit med sofa etterpå i alle fall!
Her har vi selv nettopp sett Spiderman-filmen (den slo godt an). Da rulleteksten kom sa jeg; "hva tror du skal skje nå?"
"... pusse tenner.."
Så.. Nå er straks pysjen påkledt, før jeg skal hjelpe til med tannpuss :)
Kjekt når det er så enkelt :p

Han skal være ferdig i mai han også :) er vel ikke barebare å få seg jobb, men noe dukker vel opp :)

Ah :) nei, det er ikke bare bare :p Men noe skal man vel klare å finne seg i denne byen vår :p

Ah :) nei, det er ikke bare bare :p Men noe skal man vel klare å finne seg i denne byen vår :p
Vi flytter nok mest sannsynlig til Narvik når han er ferdig, så da er det i alle fall en mindre konkurrent for din del :p

Må være skrekkelig lave tall på skravlingen så langt? Eller hva?

Vi flytter nok mest sannsynlig til Narvik når han er ferdig, så da er det i alle fall en mindre konkurrent for din del :p
Juhu. Haha :p
Vi flytter kanskje ut av byen. Liker Evenskjer. Men vet ikke helt. Spørs hvor jeg finner jobb. Og han lengter jo tilbake til sitt egentlige yrke og :p

Jeg laga en lek/gåte inne på bilde- og konkurranseforumet. Har bare fått et svar på den så langt. Er kanskje litt for vanskelig. Kan ikke noen av dere prøve å knekke koden? Kalte tråden for "En rar lek"

Back
Topp