Skravletråd November

Mannen har glemt å be om fri til København tur :O huff og huff ... Han skal spørre i morgen. Har jo noen ferie dager til overs :) håper det :/

Ja. Så slipper gubben å ta seg så mye fri fra jobben :p
Ja, er vel ikke alltid like populært om man må ha fri fra jobb. Greit med mødre som stiller opp da :D

Hva? Får dere ikke varsler på ipad?
Nei, fikk de ikke på iphonen mens jeg hadde den heller. Får de på den nye tlf da, men liker bruke den om jeg ikke må :p jeg får varslene om jeg går inn på varsler, men ikke som en popup melding, om du skjønner :)

Nei, fikk de ikke på iphonen mens jeg hadde den heller. Får de på den nye tlf da, men liker bruke den om jeg ikke må :p jeg får varslene om jeg går inn på varsler, men ikke som en popup melding, om du skjønner :)
Ahh, skjønner.

Ja, jeg trodde det var den 9 ende skjønner du :) jeg var helt sikker på at mammaen din skulle være der da skjønner du :)
Du husker rett ;)
Joda, hun må bare jobbe i helga så hun kommer tilbake på søndag :)

Åja, men da er det ikke så rart. ;) Når de er så små så forandrer rutinene seg heeele tiden. :P En må bare følge bølgen til den stabiliserer seg. :P
Jepp :p ingen kveld på oss voksne, men kan ikke tvinge jenta i seng heller :p

Vi har masse alenetid, legger oss ikke før 01 som regel. Dessuten syns vi det er deilig å kunne dra på besøk uten å tenke på klokka. Og ungene ordner seg stort sett. Vi voksne får hatt det koselig selv om barna har besøk:)

Deilig å ha det sånn, da. :)

Deilig å ha det sånn, da. :)
For oss så funker det veldig greit. Og da slipper vi å være så låst her hjemme. Jeg hadde blitt gal av å være hjemme:p

Da var det tid for første tematreff på helsestasjonen med tema "fødsel". Noen som har vært på noe slikt? :-)
Skal ha med meg bestevenninna mi siden kjæresten må jobbe.. Blir gøy å møte og bli kjent med andre gravide fra samme sted som meg :-)
Aldri vært på det, høres kjempe koselig ut!:D

Back
Topp