Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da hadde jeg nok drøyet denYes, og tidlig jan. Hun er ikke født endaFår allerede mye besøk i jan. her og 2 turer i mars vi skal
Nei, fikk sukkersjokk så sitter inne på et rom men fikk iallefall god stol XD en halvtime igjen så kan en endelig spise. Må si jeg ikke er begeistret for å utsette meg selv for slike ting når en reagerer så kraftig.Masse lykke til.
Ikke noe gøy den testen der
Møter fastende ja, og får heller ikke drikke eller spise mens testen pågår.Må du møte fastende da? :/
tusen takkGod bedring til snuppa![]()
Hææ?!Hehe![]()
Lærte du noe da?
De er jo søte daJeppen liten skilpadde
![]()
Hei på deg.God morgen Musemor![]()
Jeg har fått ryddet kjøkkenet og satt i gang en oppvaskmaskin.God daglite effektiv morgen her så langt ! Men den blir det snart
![]()
Høres bra utSiste lass er kjørt og fått inn i nye leiligheten - så da er det nok for min del i daghar heldigvis en så snill familie som hjelper meg masse, så mye er allerede på plass, spart igjen småplukket til meg bare
![]()
Når skal du?Kjenner jeg gleder meg til oul nå![]()
Full skriking lenge igår kveld. Sovna ikke før etter 21 :/Slitsomme dager![]()
Håper det retter seg!
Håper du får slappet av iallefallKan ikke akkurat si det, men heldigvis ikke jobb i dag, så nå har jeg en liten strikkerunde, snart skal jeg spise frokost, så slapper jeg av til jeg skal hente guttungen på skolen 940 for en tur på helsestasjonen for vaksine. Slett ikke utenkelig med en dubb når jeg har levert ham tilbake på skolen til lunsj. Evt etter at jeg selv har spist da at jeg sover.
God morgenGod morgen jenter
Ja de er virkelig supre laken ;-)Tisselaken er gull verdt
Håper dere får en fin dag!
Håper du får slappet av iallefall![]()
Da får du prøve å legge deg litt nedpåJeg er trøtt :-o
Huff, håper du har fått spist nå, og føler deg litt bedreMøter fastende ja, og får heller ikke drikke eller spise mens testen pågår.