Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg tør å lete heller jeg... Må hvertfall se på ul i morgen om alt er OK. Kanskje jeg prøver etter det.Lette i går men fant ingenting![]()
Men er jo bare 8+5 så det var nok veldig optimistisk hehe
Vurderer virkelig å skaffe meg en hvis det er liv etter ultralyd i morgen. Hvor tidlig hørte du hjertet?
Lette i går men fant ingenting![]()
Men er jo bare 8+5 så det var nok veldig optimistisk hehe
Da er det kanskje like greit å stå overDette virker forlokkende, men jeg er redd det hadde blitt en besettelse for meg. Som de hudretusenvis av graviditetstester jeg tok i begynnelsen![]()
Dette virker forlokkende, men jeg er redd det hadde blitt en besettelse for meg. Som de hudretusenvis av graviditetstester jeg tok i begynnelsen![]()
Vet ikke om jeg tør å lete heller jeg... Må hvertfall se på ul i morgen om alt er OK. Kanskje jeg prøver etter det.
Får rådføre meg her inne hvis jeg går til anskaffelse av enForrige gang så fant jeg den 9+2. Så skulle jeg bare gjøre noe og så prøvde jeg igjen og da fant jeg den ikke. Veldig greit egentlig for da fikk jeg jo erfart ganske raskt at en kan finne hjertelyd i det ene øyeblikket men ikke det andre uten at det betyr noe fare. Bare at det er vanskelig å finne![]()
Så jeg har aldri vært bekymret når jeg ikke har funnet den faktisk![]()
Jeg lette når jeg fikk den, ganske realistisk på at jeg ikke skulle finne noen lyd i uke 8. Tok den fram igår kveld og da hørte vi hjertet klart![]()