Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra! Beina på bordet og fyr i peisen. Kan vel ikke bli bedre
Kult med film da? Storfilm?
Nei han filmer test episode som han skal vise til tv Norge![]()
Jeg var en kunde hos en spådameHva gjorde du som statist da?![]()
Den kom visst ikke med i quoten, nei en kompis av meg spiller inn test episode til tv NorgeAlt bra! Beina på bordet og fyr i peisen. Kan vel ikke bli bedre
Kult med film da? Storfilm?
Hentet take away på eataly på Aker bryggeHvor har du vært og spist?![]()
Kult daDen kom visst ikke med i quoten, nei en kompis av meg spiller inn test episode til tv Norge![]()
Ja kanskjeKult daTil ett nytt program?
Er det så god mat som folk skriver?Hentet take away på eataly på Aker brygge![]()
Spennende. Alltid gøy med noe nyttJa kanskje![]()
Ja blir spennende detSpennende. Alltid gøy med noe nytt![]()
Jeg var en kunde hos en spådame
Kult! Får håpe det blir noe daJa kanskje![]()
Åååå ja! Nå er jeg gravid men elsker maten ellers ogEr det så god mat som folk skriver?
Må prøve neste gang jeg er i OsloÅååå ja! Nå er jeg gravid men elsker maten ellers og![]()
Usj. Minsten her har skikkelig stygg hoste om morgenen, og så gir det seg helt plutselig.Lille N har stygg hosteer greit å holde hun hjemme da
![]()
Ingen god dag i dag skjønner jeg.Vet ikke om det er derfor, for jeg gjorde nada resten av dagen og lå på sofaen. Var brukbar da jeg la meg.
Men jeg sier bare "morgen" i dag, kjenner jeg.
Høyst på tide å stå opp. Definitivt.
I morgen er jeg sykemeldt, heldigvis. Da skal jeg ha guttungen på helsestasjonen for vaksine da.
Jaja. Får vel dra meg ut av senga snart. Har vært på do, og vet at bekkenet er ikke bedre når jeg står enn det kjennes her jeg ligger, heller.
Huff ja, den bæsjinga ødelegger rett som det er :-oHan holdt på ganske fort og sovne igjen, men så måtte han bæsje, og da ble han våken
Var lenge siden jeg hadde sett den og ;-)Hihi!den er det leeeenge siden jeg har sett!
![]()