Skravletråd November

Hva er vanlig sovetid?

De siste kveldene har han ikke tatt natta før i 1-tia :o
Nå la jeg han 21, og han våkna etter 15min...så strøk jeg han på pannen så sovna han igjen :D
Men nå ligger jeg i senga vår ved siden av hans, og det virker som om han merker at jeg er her :p
De andre kveldene har jeg prøvd å begynne å legge han til nesten samme tid, men så har jeg gått inn i stua når han har sovna. Og da våkner han visst gang på gang :o

Da er jeg snart hjemme :) trøtt sliten men verdt turen :) maten smakte ååååå himmelsk !!! :D kun 140 kr. Lille N sover trygt og godt så jeg i stad :)

De siste kveldene har han ikke tatt natta før i 1-tia :eek:
Nå la jeg han 21, og han våkna etter 15min...så strøk jeg han på pannen så sovna han igjen :D
Men nå ligger jeg i senga vår ved siden av hans, og det virker som om han merker at jeg er her :p
De andre kveldene har jeg prøvd å begynne å legge han til nesten samme tid, men så har jeg gått inn i stua når han har sovna. Og da våkner han visst gang på gang :eek:
Så utrolig slitsomt.
Håper det blir bedre snart

Det er bra :D tommel opp ;)
Ferdig med siste lass da?
Siste lass er kjørt og fått inn i nye leiligheten - så da er det nok for min del i dag :-) har heldigvis en så snill familie som hjelper meg masse, så mye er allerede på plass, spart igjen småplukket til meg bare :-)

Back
Topp