På bilen?Var noe bærearm og bremsegreier som måtte fikses..og det hørtes jo litt viktig ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På bilen?Var noe bærearm og bremsegreier som måtte fikses..og det hørtes jo litt viktig ut![]()
Ja, det tror jeg nok at jeg ville gjort også.. de forstår vel helt sikkert detSå tror vi takker for innbydelsen og sier vi sees i mars heller![]()
Får mye familie over her i Jan. også nemlig.
Hva er vanlig sovetid?
Veldig viktigDet er santviktig å spre litt hygge!
Lenge til?Kjenner jeg gleder meg til oul nå![]()
Okei![]()
Men da må han bare takle dialekten![]()
Så utrolig slitsomt.De siste kveldene har han ikke tatt natta før i 1-tia
Nå la jeg han 21, og han våkna etter 15min...så strøk jeg han på pannen så sovna han igjen
Men nå ligger jeg i senga vår ved siden av hans, og det virker som om han merker at jeg er her
De andre kveldene har jeg prøvd å begynne å legge han til nesten samme tid, men så har jeg gått inn i stua når han har sovna. Og da våkner han visst gang på gang![]()
Så utrolig slitsomt.
Håper det blir bedre snart
Da er jeg snart hjemmetrøtt sliten men verdt turen
maten smakte ååååå himmelsk !!!
kun 140 kr. Lille N sover trygt og godt så jeg i stad
![]()
Siste lass er kjørt og fått inn i nye leiligheten - så da er det nok for min del i dagDet er bratommel opp
Ferdig med siste lass da?
Nå har akkurat siste flyttelass blitt kjørt til nye leiligheta, så nå er det film og avslapping med kjærestenGod ettermiddag
På vei hjem fra møte i Kristiansand!
Du da?![]()
Det hørtes enkelt og godt ut!Det ble tomatsuppe og hvitløksbrød
Hvor har du flyttet til, og fra?
Mannfolk altså...![]()
Håper fremdeles dere slipper billig unnaJepp... I tillegg til batteriet og servicen![]()
Ja, det gjør han nok ogJepp. Det hører liksom med pakka. Skal han ha meg, får han tåle dialekten min og![]()
Tok du med deg en boks hjem?Da er jeg snart hjemmetrøtt sliten men verdt turen
maten smakte ååååå himmelsk !!!
kun 140 kr. Lille N sover trygt og godt så jeg i stad
![]()
Ja, var ikke hjemme før 16.30 så da var det greit med noe kjapt og enkeltDet hørtes enkelt og godt ut!![]()
Flyttet fra Oslo til Gjøvik.