Så kjedelig med korte dupper20 minutter lur på frøkna er ikke mye å skryte av. Og prøvd i 20 minutter å legge henne videre. Aarg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig med korte dupper20 minutter lur på frøkna er ikke mye å skryte av. Og prøvd i 20 minutter å legge henne videre. Aarg
Jo takk, har sunget mye på Fantorangen de siste månedene![]()

Så herlig med bekreftelseLykke dag!! Vært hos legen for oppfølgning etter sykemeldinger etter langvarig hjernerystelse.. Samt kontroll på lille nurk(15+2).. Jeg har mye magesmerter i det siste og vært veldig bekymret for at det ikke har vært liv i magen.. Vært veldig redd for SA.. Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger.. Men legen lyttet i dag.. Og en hørte tydelig hjerteslag!! Ett sterkt hjerte mente legen!! Kjente det lettet på bekymring!!
I overkant lang, enig i detSyns den aldri slutter å være forferdelig lang, jeg![]()
Hehe, skal ikke så mye tilSå sentimental jeg skulle bli da:-/. Hadde tven på i bakgrunnen mens jeg lekte med mini og var reprise av en gammel episode av castle. På slutten blir en politimann drept med påfølgene begravelse og hvem sitter og sipper? Joda jeg...
Nei tydeligvis ikkeHehe, skal ikke så mye til![]()
Det ble tomatsuppe og hvitløksbrødHva er middagsplanene idag da?
Flytte siste lass med flytting , og bare slappe av resten![]()
Har jo sagt jeg skal ordne segEr og blond egentlig. Men hatt det mørkt i mange mange år. Født ginger, men ble blondt med åranå vil jeg vel egentlig ha striper og lys farge. Noe med litt liv i
![]()
Hva har du ordnet med? Har ikke ordnet med noe jeg :/Yes! Da var farsdagsgaven fra mini i boks![]()
Åh, takk, gjett hva jeg går å nynner påHadde besøk av nevøen min i helga, nå har jeg hatt sangen til Timmy-tid på hjernen i heeele dag! Jeg blir gal!![]()
Andre som plages med barnesanger som klistrer seg til hjernen? Hjelper ikke akkurat på å jobbe i bhg heller
![]()
Så koselig daMannen og 6 åringen dro i svømmehallen. Nå skal jeg slenge beina på bordet littBesøk av oldefar for å spise kveldsmat sammen etterpå
![]()
Får sette meg på flyet dit daHar jo sagt jeg skal ordne seg![]()
![]()
Oj. Røverkjøp dere gjør daHva bestilte vi ikke?kan jo nevne et par ting.
Strømpebukse i ull, lekegrind, stellematte, badestol med balje, speil og solskjerm til bil, uro med stativ, madrass til lekegrind og seng og et teppe. Så ble litt kan en si, men har spart over 12k på Halloween tilbudene som var og andre tilbud.
Har termin 27 januar.
Så godt å høre. Håper du kan senke skuldrene nåLykke dag!! Vært hos legen for oppfølgning etter sykemeldinger etter langvarig hjernerystelse.. Samt kontroll på lille nurk(15+2).. Jeg har mye magesmerter i det siste og vært veldig bekymret for at det ikke har vært liv i magen.. Vært veldig redd for SA.. Selv om jeg ikke har hatt noen blødninger.. Men legen lyttet i dag.. Og en hørte tydelig hjerteslag!! Ett sterkt hjerte mente legen!! Kjente det lettet på bekymring!!
Så det bedrer segTusen takkkraftig øyekatarr men etter å ha pratet med bhg kan hun gå i bhg i morgen
![]()
Ja.og noen av sangene husker jeg bare to setninger av og. Så de går på repeathehe! Ja, man blir jo helt sprø, for sangene er så korte også, så det er liksom bare ett par setninger som går på repeat heele tiden.. Har visst klart å bytte ut timmy med gråtass jeg nå![]()
Er detDet er jo det som er best![]()