Skravletråd November

Heihei:)
Njee. Spennende og spennende. Styre med snuppa, strikke eller sy litt. Mamma kommer på besøk idag :) enn du?
Hørtes jo koselig ut det da :-D
Idag går siste flyttelass, så må bare få pakket ned siste rest med klær - så blir det å slappe av resten av dagen :-)

Hørtes jo koselig ut det da :-D
Idag går siste flyttelass, så må bare få pakket ned siste rest med klær - så blir det å slappe av resten av dagen :-)
Ja :)
Og du har holdt deg unna de store løftene håper jeg ?;)

Det høres jo ikke bra ut nei :o bra du får deg ny nå :)
Får vondt i lungene bare av å gå en kort tur ute på flatmark. Astmaanfall i bakker. meget dumt ettersom vo bor på toppen av byen, ingen busser går her og jeg er uten bil til 4-5 hver dag :p har jo lyst å trille tur :p

Jeg er egentlig blond, striper der for å bli litt lysere og for å få litt motstand i mitt glatte hår. Men etter jeg farget det rosa ente jeg opp med å farge det ganske mørkt for å gå bort det rosa :)
Er og blond egentlig. Men hatt det mørkt i mange mange år. Født ginger, men ble blondt med åra :p nå vil jeg vel egentlig ha striper og lys farge. Noe med litt liv i :)

Får vondt i lungene bare av å gå en kort tur ute på flatmark. Astmaanfall i bakker. meget dumt ettersom vo bor på toppen av byen, ingen busser går her og jeg er uten bil til 4-5 hver dag :p har jo lyst å trille tur :p

Såpass ja :o det er jo kjipt! Bra du skal til legen om ikke lenge ;)

Og der var snuppa våken. 2 timer lur må vel sies å være godkjent :)

Back
Topp