Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Tante sovnet stille inn i natt![]()
Nei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tante sovnet stille inn i natt![]()
Hørtes jo koselig ut det da :-DHeihei![]()
Njee. Spennende og spennende. Styre med snuppa, strikke eller sy litt. Mamma kommer på besøk idagenn du?
Hvor lenge siden er det du fjernet tannen?
JaHørtes jo koselig ut det da :-D
Idag går siste flyttelass, så må bare få pakket ned siste rest med klær - så blir det å slappe av resten av dagen![]()
Bare puppeggutt han der altsåHer vil han fremdeles ikke ha smokker bare pupp som gjelder
![]()
Bare puppeggutt han der altsåmi er jo avhengig av smokken når.hun skal sove
![]()
Hva er middagsplanene idag da?Jobbe, lage middag og være mamma. Du?![]()
Får vondt i lungene bare av å gå en kort tur ute på flatmark. Astmaanfall i bakker. meget dumt ettersom vo bor på toppen av byen, ingen busser går her og jeg er uten bil til 4-5 hver dagDet høres jo ikke bra ut neibra du får deg ny nå
![]()
Hverken lille U eller frøkna tok smokk før de var 5-6 måneder gamle.
Ikke gi opp, brått så tar han den
Er og blond egentlig. Men hatt det mørkt i mange mange år. Født ginger, men ble blondt med åraJeg er egentlig blond, striper der for å bli litt lysere og for å få litt motstand i mitt glatte hår. Men etter jeg farget det rosa ente jeg opp med å farge det ganske mørkt for å gå bort det rosa![]()
Får vondt i lungene bare av å gå en kort tur ute på flatmark. Astmaanfall i bakker. meget dumt ettersom vo bor på toppen av byen, ingen busser går her og jeg er uten bil til 4-5 hver daghar jo lyst å trille tur
![]()
Han tar nok begge deler til sluttJa, han er det
Prøver å øve litt med både smokk og flaske, men... Flaske funker av og til bare![]()
Ja. Er påtide å kunne gå i noen bakker og være ute altsåSåpass jadet er jo kjipt! Bra du skal til legen om ikke lenge
![]()
Brått en dag så tar han den skal du seJa, det kommer nok etterhvertvi øver og øver
![]()
Ja. Er påtide å kunne gå i noen bakker og være ute altså![]()
Og der var snuppa våken. 2 timer lur må vel sies å være godkjent![]()
Han tar nok begge deler til slutt![]()
Brått en dag så tar han den skal du se
Jepp! Har vært flinkJa![]()
Og du har holdt deg unna de store løftene håper jeg ?![]()