Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør viKrysser fingrene![]()
SmartHar et speilreflekskamera, men er ikke supergod på å bruke det med alle innstillingene
Greit gubben din har jobba med det da
![]()
Noen spesiell grunn til at han nekter å gå til fotograf når han har jobba med det?![]()
Åh. Får håpe noen kommer på drop in time da!Tusen takk, er så heldig å ha ganske tom liste i dag.. Hurra. . Kjedelig og lang dag
Vakke lite
Vi kjøpte ny bil i august. Den bør holde ei god stund før vi må på verkstedsynes jeg har brukt nok penger på bil på de 2 årene jeg har hatt lappen
![]()
Ah. Sånn settEr nok mest fordi han vil gjøre det selv og slippe å bruke penger på detfor da får han det sånn han vil ha det
kresent, ja...
Da er det nok ikke lenge til. Vi våkna rundt 8. Men drøyde den til kvart på 9 før vi stod oppaltfor trøtt etter ei urolig natt
![]()
Brukt-nyJa, da bør den holde! Kjøpte dere ny-ny eller brukt-ny?![]()
Det var en lang strekk daHan er oppe nåså er det vel en times tid til han skal slumre igjen.. Da kan hunden få morgenturen sin
![]()
Ah. Sånn sett![]()
Her må vi nok ty til fotograf for å få ordentlige bildervurderer å vente til januar slik at det blir 6 mnd bilder istedenfor 5 mnd
pappa har en vegg hjemme med alle barnabarna sine. Tart hos fotograf og alle er 6 mnd. Så må jo få føya mi inn på veggen der
![]()
Det var en lang strekk damen ikke rart siden han var oppe så lenge da.
Her er snuppa sovna for en halvtime siden. Håper på en god og lang lur![]()
Ja. Pappa maser allerede om at vi må huske å dra til fotograf! Han er så opptatt av jenta og hvordan det går med henne.Fotografbilder er jo fine daJa, du må jo få henne med på veggen!
![]()
Brukt-ny2011 modell. Men enda nybilgaranti så litt ny-ny
![]()
Ja. Pappa maser allerede om at vi må huske å dra til fotograf! Han er så opptatt av jenta og hvordan det går med henne.Han er ganske gammel, men håper han lever leeeenge til så hun kan vokse opp med bestefar
![]()
Samme her! Vår var ikke i seng før godt over 22. Aaalt for seint. får prøve å holde henne våken til rundt 1930. Gubben la henne før 19 igår. Skjønte jo at det kom bare til å bli en lur. Så hun våkna like før 1930. :/ ikveld tenker jeg å bade og ta en skikkelig kosestund før natta. Gjør henne ordentlig trøtt så hun sover godtJa, var lengehåper han sovner tidligere ikveld.. Imorgen skal vi være på helsestasjonen på denne tiden
![]()
JeppDa gjør du detSom du sier, så kan du da slappe av og nyte graviditeten
![]()
Samme her! Vår var ikke i seng før godt over 22. Aaalt for seint. får prøve å holde henne våken til rundt 1930. Gubben la henne før 19 igår. Skjønte jo at det kom bare til å bli en lur. Så hun våkna like før 1930. :/ ikveld tenker jeg å bade og ta en skikkelig kosestund før natta. Gjør henne ordentlig trøtt så hun sover godt![]()
3 mnd kontroll?![]()
Gratulerer med en strekJeg var (heldigvis) ikke gravid![]()