Noen fra Oslo/Akershus?

Blir det noe av treffet på onsdag, Aker brygge? ☺Tenker dere en kaffe eller mat? ☺
 
Ja jeg lurte på det samme- jeg kan i allefall :) hvem blir med?
Jeg kan gjerne spise noe- konstant sulten, spesielt etter jobb ;-P
 
God kveld :). Når det kommer til drefg er jeg ekstremt fleksibel... Er student og ar lite med forelesninger, så i grunn er jeg mye hjemme og kjeder meg. Så hvis dere blir enig om en dato er det bare å sende en melding min vei så har jeg garantert mulighet :).

Hei :) tenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst :)
 
Hei :) tenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst :)
Takk for at du sa ifra! :)
Det er litt hektisk her om dagen, så jeg rekker dessverre ikke å bli med... :(
håper dere får et superkoselig treff, jenter!
 
Hei :) tenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst :)
Åh, skulle gjerne vært med! Akkurat kommet hjem fra Trondheim i dag og resten av uka er dessverre fullbooket med yoga og vennetreff. Hektiske dager for tiden. Blir med neste gang!
 
Hei :) tenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst :)
Jeg jobber frem til kl 15, så det er nok for meg på onsdag :p:D men takk for at du sier ifra :happy:
 
Blir det noe av treffet på onsdag, Aker brygge? ☺Tenker dere en kaffe eller mat? ☺

Ser ut som det blir bare oss da ;-) jeg har fått veldige smerter i ryggen som jeg skal til legen med i dag 0__0 så jeg er nesten nødt til å se an hvordan det utvikler seg :-/ gir deg beskjed så fort jeg vet noe mer!
 
Back
Topp