Noen fra Oslo/Akershus?

God kveld :). Når det kommer til drefg er jeg ekstremt fleksibel... Er student og ar lite med forelesninger, så i grunn er jeg mye hjemme og kjeder meg. Så hvis dere blir enig om en dato er det bare å sende en melding min vei så har jeg garantert mulighet :).
 
Oj, har helt glemt av denne tråden - har gått i ett på jobb og med hus-og-bil jakt på privaten den siste tiden, og nå har jeg altså fått som fortjent med å ligge rett ut i forkjølelsen :hungover:

Har det blitt noe treff? :) Jeg er åpen neste uke egentlig alle dager utenom mandag - etter kl. 16 :) Noen som har tid og lyst onsdag 28. f.eks?
 
Oj, har helt glemt av denne tråden - har gått i ett på jobb og med hus-og-bil jakt på privaten den siste tiden, og nå har jeg altså fått som fortjent med å ligge rett ut i forkjølelsen :hungover:

Har det blitt noe treff? :) Jeg er åpen neste uke egentlig alle dager utenom mandag - etter kl. 16 :) Noen som har tid og lyst onsdag 28. f.eks?
Så langt har det ikke blitt noe treff.. men jeg er fortsatt med! ☺ Det kan tenkes at jeg kan onsdag 28., kommer litt an på når på dagen det blir (vi har også kjøpt ny bil og skal antageligvis få den onsdag neste uke...).
 
Så langt har det ikke blitt noe treff.. men jeg er fortsatt med! ☺ Det kan tenkes at jeg kan onsdag 28., kommer litt an på når på dagen det blir (vi har også kjøpt ny bil og skal antageligvis få den onsdag neste uke...).

Gratulerer med ny bil :) jeg er fleksibel neste uke så om ikke onsdag passer kan vi sikkert finne en annen dag.
Hadde vært veldig hyggelig med treff :)
 
Oj, har helt glemt av denne tråden - har gått i ett på jobb og med hus-og-bil jakt på privaten den siste tiden, og nå har jeg altså fått som fortjent med å ligge rett ut i forkjølelsen :hungover:

Har det blitt noe treff? :) Jeg er åpen neste uke egentlig alle dager utenom mandag - etter kl. 16 :) Noen som har tid og lyst onsdag 28. f.eks?
Så langt har det ikke blitt noe treff.. men jeg er fortsatt med! ☺ Det kan tenkes at jeg kan onsdag 28., kommer litt an på når på dagen det blir (vi har også kjøpt ny bil og skal antageligvis få den onsdag neste uke...).
Jeg er foreløpig litt usikker på hvordan neste uke ser ut... Men jeg kan egentlig alle dager utenom fredag og sent torsdag, tror jeg... :)
 
Gratulerer med ny bil :) jeg er fleksibel neste uke så om ikke onsdag passer kan vi sikkert finne en annen dag.
Hadde vært veldig hyggelig med treff :)
Takk! ☺ Jeg er som regel også fleksibel, så vi kan se hva vi blir enige om! ☺
 
Jeg er foreløpig litt usikker på hvordan neste uke ser ut... Men jeg kan egentlig alle dager utenom fredag og sent torsdag, tror jeg... :)
Fredag kan ikke jeg heller, reiser bort fredagen og blir borte til søndag.. ☺ Men er nokså fleksibel ellers! ☺ Mandag er jeg også opptatt!
 
Hei igjen jenter :) hvem er med å treffes på onsdag?
Forslag til sted? f.eks. Espressohouse på nasjonalteateret, Olivia aker brygge eller noe? Eventuelt tirsdag om det passer bedre... jeg kan etter 16 i allefall :)
 
Hei igjen jenter :) hvem er med å treffes på onsdag?
Forslag til sted? f.eks. Espressohouse på nasjonalteateret, Olivia aker brygge eller noe? Eventuelt tirsdag om det passer bedre... jeg kan etter 16 i allefall :)
Jeg blir med neste gang, reiser til Trondheim denne uka så passer dårlig nå. :)
 
Jeg veit forhåpentligvis litt mer om uka når mannen kommer hjem i kveld... Vi skal prøvekjøre bil denne uka...
 
Hei igjen jenter :) hvem er med å treffes på onsdag?
Forslag til sted? f.eks. Espressohouse på nasjonalteateret, Olivia aker brygge eller noe? Eventuelt tirsdag om det passer bedre... jeg kan etter 16 i allefall :)
Litt usikker på om jeg kan etter kl. 16 på onsdag da vi mest sannsynlig skal hente en ny bil på onsdagen.. kan på dagtid da! ☺
 
Kanskje vi skal flytte det til en annen dag eller uken etter, siden onsdag er litt usikker for flere? :)
 
Back
Topp