Det skal passe herHva med onsdag 4.nov isteden?![]()
Det passer bedre her også - en dag helt uten planer! ☺ Og Olivia på Aker brygge er et greit sted for meg (glemte å svare på det ista).. ☺Det skal passe her![]()
Greit for meg - blir koselig det!☺Skal vi bare si Olivia Aker Brygge 16.30 onsdag 4 da?hadde vært innmari hyggelig altså!
Jeg blir med neste gang, reiser til Trondheim denne uka så passer dårlig nå.![]()
God kveld. Når det kommer til drefg er jeg ekstremt fleksibel... Er student og ar lite med forelesninger, så i grunn er jeg mye hjemme og kjeder meg. Så hvis dere blir enig om en dato er det bare å sende en melding min vei så har jeg garantert mulighet
.
Regner med kanskje de fleste har noen ledige dager fremoverJeg jobber bare 50%
![]()
Veldig gjerne, høres koselig ut!![]()
Oslojente her også!![]()
Takk for at du sa ifra!Heitenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst
![]()
Takk for at du sa ifra!![]()
Det er litt hektisk her om dagen, så jeg rekker dessverre ikke å bli med...![]()
håper dere får et superkoselig treff, jenter!
Åh, skulle gjerne vært med! Akkurat kommet hjem fra Trondheim i dag og resten av uka er dessverre fullbooket med yoga og vennetreff. Hektiske dager for tiden. Blir med neste gang!Heitenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst
![]()
Jeg jobber frem til kl 15, så det er nok for meg på onsdagHeitenkte bare å si fra i fall du ikke har sett det, men vi tenker å treffes denne onsdagen på Olivia Aker brygge 16.30. Kjempefint om du også har tid og lyst
![]()
Blir det noe av treffet på onsdag, Aker brygge? ☺Tenker dere en kaffe eller mat? ☺