Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mellom el å ikm jaNår er lutefasen, mellom ikm og el?
da teller man ikke el dagen?Mellom el å ikm ja![]()
Det er dagene fra eggløsningen har funnet sted og frem til ikm. Så vil tro det er dagen etter El, etter hva jeg har forstått. Lutealfasen din vil alltid ha samme lengde, den er konsekvent +/- den ene dagen (med mindre du får preparater for annet altså). Det er lengden mellom syklusstart og el som variererda teller man ikke el dagen?
Jeg hadde bare 12 dager forrige pp. Noe jeg synes var kort. Har aldri loggført el før, så har liksom ikke tenkt noe over det det før i dag. Forrige pp fikk jeg el på dag 14, tr 12dpo. Denne gangen fikk jeg el på cd 12, så om lutealfasen min er 12 denne mnd også har jeg bare 24 dagers syklus?
Oj! 7-8 dager? Da er jo 12dager en hel evighet12 dagers lutealfase er innenfor normalen det
Egget får god tid til å feste seg i løpet av 12 dager.
Selv hadde jeg lutealfase på 7-8 dager men klarte fortsatt å bli gravid på egenhånd![]()
Ja var ganske frustrert en stund. Fikk time til utredning men da var jeg allerede blitt gravidOj! 7-8 dager? Da er jo 12dager en hel evighet![]()
12 dager er fint, trodde alt under 10 var "krise"..Jeg hadde bare 12 dager forrige pp. Noe jeg synes var kort. Har aldri loggført el før, så har liksom ikke tenkt noe over det det før i dag. Forrige pp fikk jeg el på dag 14, tr 12dpo. Denne gangen fikk jeg el på cd 12, så om lutealfasen min er 12 denne mnd også har jeg bare 24 dagers syklus?
dette var ganske nyttig info, dette er noe eg ikke var klar overDet er dagene fra eggløsningen har funnet sted og frem til ikm. Så vil tro det er dagen etter El, etter hva jeg har forstått. Lutealfasen din vil alltid ha samme lengde, den er konsekvent +/- den ene dagen (med mindre du får preparater for annet altså). Det er lengden mellom syklusstart og el som varierer![]()