God kveld til degGod kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld til degGod kveld![]()
Den skjønner jegSå herlig! Kjenner jeg er strålende fornøyd med å ha begynt![]()
Jeg kunne strikke både rett og vrang en gang i tiden, men det stoppet der.. Mønster og andre avanserte ting ser jeg igrunnen mørkt på, men hadde vært morsomt å prøvetakk for tips!
Å neislo du deg?
Den skjønner jegkjøpte første i romjula jeg
![]()
![]()
Vaffel og film ja, så kosVi har nettopp sett film og spist vafler her hjemme, og nå tenker jeg at vi skal starte på kveldsstell og legging![]()
Gikk veldig greit. Trøtte barn som ikke orket mange sanger i kveldVaffel og film ja, så koshåper legging går fint da
![]()
Hei på deg! Har mandagen vært fin?Hei og god kveld
Gratulerer med premien, er vel fortjentHei på deg! Har mandagen vært fin?
TakkGratulerer med premien, er vel fortjent
Ganske bra.
Startet dagen med babykos.
Slappet av og ordnet meg etter at lille U sovnet kl 10.
Kl 12 vekket, matet og kledde jeg på han og vi dro til barnehagen han skal begynne i.
Dro derfra rundt kl 14, og trillet en tur oppe i lysløypen i skogen.
Etter det var det litt husarbeid og lage middag før resten kom hjem.
Etter lille U sovnet i kveld var jeg og shoppet litt
Ikke før i mars, men barnehagen hadde offisielt åpning i dag med kake og ordfører som klipte snor.Takk
Hørtes ut som en deilig dag
Når skal han begynne?
Da ringer du legen din i morgen tidlig, og masse lykke til.Jeg ligger i sofa manen er på jobb og jenta mi sover. Fryktelig mense smerter og litt blødninger gravid i uke 6+ 1. beskymret
Så stas da! Helt ny barnehage må være deiligIkke før i mars, men barnehagen hadde offisielt åpning i dag med kake og ordfører som klipte snor.
Også de som skal begynne senere ble invitert
Signerer Musemor, få time så fort som mulig til legen i morgen. Krysser fingrene for At det er kroppen som bare tuller.Jeg ligger i sofa manen er på jobb og jenta mi sover. Fryktelig mense smerter og litt blødninger gravid i uke 6+ 1. beskymret
Veldig.Så stas da! Helt ny barnehage må være deilig![]()