Begge deler. Mest på nett. Superpraktiskorker ikke dra med vogna og ei på 4 mnd og shoppe julegaver
![]()
Nei, det skjønner jeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge deler. Mest på nett. Superpraktiskorker ikke dra med vogna og ei på 4 mnd og shoppe julegaver
![]()

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?
Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay!![]()

Auau! Snakk om en brå start på dagen! Håper du er like hel![]()
Nei, ikke begynt. Men skal planlegge litt og finne ut hva vi evt skal kjøpe![]()
Går fint altså!
Jeg bare fikk en sånn.. "Yes. Dette blir en herlig mandag!"-følelse med en gang)
Vondt uansett, selv om det ikke synesJada! Jeg falt med føttene først!)
Liksom.. Det var bare føttene som skled ned sånn.. 5-6 trinn, før jeg klarte hoppe på platten. Gjorde jævlig vondt, men kom fra det uten varige mén)
Hva ble det da?Lurt! Her ble det spontan-shopping til gutta i familien![]()
God kveldGod kveld![]()
Ikke santNei, det skjønner jegEn handletur i byen før jul hører liksom med, men om man da bare kan kose seg, istedet for å stresse rundt og tenke på alle de 17 julegavene man skal kjøpe hadde vært fantastisk
![]()
Arg kan ikke bare mini være snill og gjøre legging enkel for meg snart:-(
Oj.. for en dag :O gikk det bra med trappa da?God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?
Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay!![]()
Ikke store planer. Henger litt her, slækker på sofaen og tenkte å se jakten på kjærlighetenGod kveldHva er kveldsplanen?
Alt bra her. Har tatt kvelden på sofaen, så bare god stemningGod kveldalt bra?
![]()
Høres herlig utAlt bra her. Har tatt kvelden på sofaen, så bare god stemning
Du da?![]()
Hva ble det da?
UffHøres herlig ut![]()
Joda. Går greit her. Skulle sy, men lillesnupp ser ikke ut til å ha tatt natta. Så hun er våken igjen. Prøver å legge henne![]()
Ellers har jeg mensensmerter uttur fy. Så "knasker" naproxen og håper på bedring.![]()
Ikke santendel av gavene lager jeg selv så da er "råvarene" til det og handlet på nett
![]()
strikker genser nå til dattera mi, og 3 tantebarnSå flink du er da! Hva lager du? Skulle gjerne vært mer kreativ![]()