Skravletråd November

T-skjorter med ulik tekst på. Pappa får "ka sku vi ha gjort uten havet? sku vi ha bært båtan? (han er sjømann) Bror får " merry christmas ya filthy animal (han elsker Home alone) og onkel får keep calm og hold i torsken (bare fordi den var morsom ;)) Tøysete gaver, men litt morsomt da.. :p
Digger slike gaver :D hvor har du kjøpt de?

Uff:( håper naproxen gjør susen da :D og at lilllesnupp bestemmer seg for å sove så du kan sy. Hva syr du forresten?
Jaa. Egentlig hsr jeg lyst å krølle me opp i sofaen og synes synd på meg selv, men symaskinen roper etter meg :p

Nå holder jeg på med 2 putetrekk og 2 toalettmapper jeg tenkte å få sydd ikveld :)

strikker genser nå til dattera mi, og 3 tantebarn :) alle skal få lik i julegave bare i forskjellige farger :)
Og så er jeg nylig begynt å sy :) så syr putetrekk, toalettmapper og sminkemapper :)

Oi! Jeg blir så imponert! Jeg drømmer om å begynne å strikke, men jeg kan jo (eller kunne en gang) bare det aller mest grunnleggende, så vet ikke om jeg kan klare det uten å ha noen å spørre om hjelp.. Farmor bor litt langt unna ;)

T-skjorter med ulik tekst på. Pappa får "ka sku vi ha gjort uten havet? sku vi ha bært båtan? (han er sjømann) Bror får " merry christmas ya filthy animal (han elsker Home alone) og onkel får keep calm og hold i torsken (bare fordi den var morsom ;)) Tøysete gaver, men litt morsomt da.. :p

Digger slike gaver! :D
Slår sikkert bra an ;)
Har kjøpt en del tøysete t-skjorter selv, både til meg selv og i gaver! Slår godt an! :)

Oi! Jeg blir så imponert! Jeg drømmer om å begynne å strikke, men jeg kan jo (eller kunne en gang) bare det aller mest grunnleggende, så vet ikke om jeg kan klare det uten å ha noen å spørre om hjelp.. Farmor bor litt langt unna ;)

Du! Jeg lærte meg å strikke i sommer! :D (kunne strikke rette masker fra før av.. men kun det. Ikke legge opp engang..)
Brukte strikkeskolen (.no..?). Veldig grei nettside for nybegynnere :D

Digger slike gaver! :D
Slår sikkert bra an ;)
Har kjøpt en del tøysete t-skjorter selv, både til meg selv og i gaver! Slår godt an! :)

Ja, min bror har veldig mange sånn t-skjorter, håper bare pappa synes den er morsom.. hehe! :)

Du! Jeg lærte meg å strikke i sommer! :D (kunne strikke rette masker fra før av.. men kun det. Ikke legge opp engang..)
Brukte strikkeskolen (.no..?). Veldig grei nettside for nybegynnere :D

Finnes det noe sånt altså? kanskje jeg skal prøve da.. Hadde vært koselig å strikke litt til en kommende spire :happy:

Finnes det noe sånt altså? kanskje jeg skal prøve da.. Hadde vært koselig å strikke litt til en kommende spire :happy:

Gjør det, vettu! Du kan sjekke det ut i det minste ;)
Det hjalp meg i gang i alle fall!! Men jeg skjønte ikke vrangmaskene deres, så den måtte jeg få hjelp av mamma til :p

Ikke store planer. Henger litt her, slækker på sofaen og tenkte å se jakten på kjærligheten :)
Du da? Grattis med premie forresten :D
Vi har nettopp sett film og spist vafler her hjemme, og nå tenker jeg at vi skal starte på kveldsstell og legging:)

Gjør det, vettu! Du kan sjekke det ut i det minste ;)
Det hjalp meg i gang i alle fall!! Men jeg skjønte ikke vrangmaskene deres, så den måtte jeg få hjelp av mamma til :p

Jeg kunne strikke både rett og vrang en gang i tiden, men det stoppet der.. Mønster og andre avanserte ting ser jeg igrunnen mørkt på, men hadde vært morsomt å prøve :) takk for tips!

Kult !

Jeg har forresten den Home alone teksten på en genser :D

Da har jeg handlet 4 julegaver og det er bare 2 november. Det har aldri skjedd før! Men jeg liker min nye stil ;):p Noen andre som har begynt?
Jupp :) ferdig om ikke så alt for lenge :)

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?

Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay! :p
Å nei :( slo du deg?

Back
Topp