Skravletråd November

Begge deler. Mest på nett. Superpraktisk :) orker ikke dra med vogna og ei på 4 mnd og shoppe julegaver:p

Nei, det skjønner jeg :D En handletur i byen før jul hører liksom med, men om man da bare kan kose seg, istedet for å stresse rundt og tenke på alle de 17 julegavene man skal kjøpe hadde vært fantastisk :happy:

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?

Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay! :p

Auau! Snakk om en brå start på dagen! Håper du er like hel :happy:

Auau! Snakk om en brå start på dagen! Håper du er like hel :happy:

Går fint altså!
Jeg bare fikk en sånn.. "Yes. Dette blir en herlig mandag!"-følelse med en gang :))

Går fint altså!
Jeg bare fikk en sånn.. "Yes. Dette blir en herlig mandag!"-følelse med en gang :))

Den følelsen fikk jeg også når jeg våknet idag. Ble heldigvis en mye bedre dag enn fryktet ;)

Jada! Jeg falt med føttene først! :))
Liksom.. Det var bare føttene som skled ned sånn.. 5-6 trinn, før jeg klarte hoppe på platten. Gjorde jævlig vondt, men kom fra det uten varige mén :))
Vondt uansett, selv om det ikke synes:(

Nei, det skjønner jeg :D En handletur i byen før jul hører liksom med, men om man da bare kan kose seg, istedet for å stresse rundt og tenke på alle de 17 julegavene man skal kjøpe hadde vært fantastisk :happy:
Ikke sant :) endel av gavene lager jeg selv så da er "råvarene" til det og handlet på nett :)

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?

Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay! :p
Oj.. for en dag :O gikk det bra med trappa da? ;)

Alt bra her. Har tatt kvelden på sofaen, så bare god stemning :p
Du da? :)
Høres herlig ut ;)
Joda. Går greit her. Skulle sy, men lillesnupp ser ikke ut til å ha tatt natta. Så hun er våken igjen. Prøver å legge henne :p

Ellers har jeg mensensmerter uttur fy. Så "knasker" naproxen og håper på bedring. :p

Hva ble det da?

T-skjorter med ulik tekst på. Pappa får "ka sku vi ha gjort uten havet? sku vi ha bært båtan? (han er sjømann) Bror får " merry christmas ya filthy animal (han elsker Home alone) og onkel får keep calm og hold i torsken (bare fordi den var morsom ;)) Tøysete gaver, men litt morsomt da.. :p

Høres herlig ut ;)
Joda. Går greit her. Skulle sy, men lillesnupp ser ikke ut til å ha tatt natta. Så hun er våken igjen. Prøver å legge henne :p

Ellers har jeg mensensmerter uttur fy. Så "knasker" naproxen og håper på bedring. :p
Uff:( håper naproxen gjør susen da :D og at lilllesnupp bestemmer seg for å sove så du kan sy. Hva syr du forresten?

Så flink du er da! Hva lager du? Skulle gjerne vært mer kreativ :)
strikker genser nå til dattera mi, og 3 tantebarn :) alle skal få lik i julegave bare i forskjellige farger :)
Og så er jeg nylig begynt å sy :) så syr putetrekk, toalettmapper og sminkemapper :)

Back
Topp