Okei, blir spennende tider fremover da5 dager før
Mye mat der?
Når har du ny kontroll?
Har mye middag i fryseren, så prøver å få spist litt nå før jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, blir spennende tider fremover da5 dager før
Mye mat der?
Det tror jeg påSmakte veldig godt i alle fall![]()
Så godt det ble en god dag daTrodde denne mandagen skulle bli helt forferdelig da jeg sto opp idag til melding om sykdom på jobb. Det viste seg å bli en rolig og fin dag, og jeg kunne til og med gå en time tidligere fra jobb. Sånne mandager liker jeg!![]()
Flink du er som trenerGod kveldhar akkurat kommet hjem fra trilletur, så er det snart bodypump
![]()
Bare 5 julegaver igjen herDa har jeg handlet 4 julegaver og det er bare 2 november. Det har aldri skjedd før! Men jeg liker min nye stilNoen andre som har begynt?
Bare 5 julegaver igjen her![]()
Begge deler. Mest på nett. SuperpraktiskOi! Ja, da er du effektiv. Handler du i butikk eller på nett? Har handlet på nett til nå, veeldig praktisk!![]()
Nei, ikke begynt. Men skal planlegge litt og finne ut hva vi evt skal kjøpeDa har jeg handlet 4 julegaver og det er bare 2 november. Det har aldri skjedd før! Men jeg liker min nye stilNoen andre som har begynt?
God kveldGod dag!
Bra med alle her i dag?
Hørtes jaggu ut som en deilig dagTrodde denne mandagen skulle bli helt forferdelig da jeg sto opp idag til melding om sykdom på jobb. Det viste seg å bli en rolig og fin dag, og jeg kunne til og med gå en time tidligere fra jobb. Sånne mandager liker jeg!![]()
Jm. i morgenOkei, blir spennende tider fremover da
Når har du ny kontroll?
Har mye middag i fryseren, så prøver å få spist litt nå før jul![]()
God kveld jaGod kveld
Alt topp her! Du da?![]()
Det blir spennende daJm. i morgen![]()
Hvordan klarte du det?God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?
Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay!![]()
Hvordan klarte du det?
Au au!
Det kan være en lei kombinasjon.Si det..
Jeg er ekstremt klønete! Også har vi en veldig bratt trapp.. også var jeg samtidig veldig trøtt ><
Det kan være en lei kombinasjon.
Og du er like hel?