Skravletråd November

5 dager før:)

Mye mat der:P?
Okei, blir spennende tider fremover da:)
Når har du ny kontroll?
Har mye middag i fryseren, så prøver å få spist litt nå før jul :)

Da har jeg handlet 4 julegaver og det er bare 2 november. Det har aldri skjedd før! Men jeg liker min nye stil ;):p Noen andre som har begynt?

Trodde denne mandagen skulle bli helt forferdelig da jeg sto opp idag til melding om sykdom på jobb. Det viste seg å bli en rolig og fin dag, og jeg kunne til og med gå en time tidligere fra jobb. Sånne mandager liker jeg! :D
Så godt det ble en god dag da :D

God kveld :) har akkurat kommet hjem fra trilletur, så er det snart bodypump :D
Flink du er som trener :) her gomler jeg grandis som nød-middag. Nettopp henta bilstolen jeg vant her :D

Oi! Ja, da er du effektiv. Handler du i butikk eller på nett? Har handlet på nett til nå, veeldig praktisk! :p
Begge deler. Mest på nett. Superpraktisk :) orker ikke dra med vogna og ei på 4 mnd og shoppe julegaver:p

Da har jeg handlet 4 julegaver og det er bare 2 november. Det har aldri skjedd før! Men jeg liker min nye stil ;):p Noen andre som har begynt?
Nei, ikke begynt. Men skal planlegge litt og finne ut hva vi evt skal kjøpe:)

Trodde denne mandagen skulle bli helt forferdelig da jeg sto opp idag til melding om sykdom på jobb. Det viste seg å bli en rolig og fin dag, og jeg kunne til og med gå en time tidligere fra jobb. Sånne mandager liker jeg! :D
Hørtes jaggu ut som en deilig dag:D

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?

Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay! :p

God kveld!
Hvordan har dagen deres vært?

Her startet jeg dagen i dag med å falle ned trappa! Også oppdaget jeg at jeg har fått utslett på håndleddet og blemmer på hånden (.. som svei veldig med håndsprit!). Yay! :p
Hvordan klarte du det?
Au au!

Si det.. :p
Jeg er ekstremt klønete! Også har vi en veldig bratt trapp.. også var jeg samtidig veldig trøtt ><
Det kan være en lei kombinasjon.
Og du er like hel?

Det kan være en lei kombinasjon.
Og du er like hel?

Jada! Jeg falt med føttene først! :))
Liksom.. Det var bare føttene som skled ned sånn.. 5-6 trinn, før jeg klarte hoppe på platten. Gjorde jævlig vondt, men kom fra det uten varige mén :))

Back
Topp