Skravletråd November

Så herlig da❤❤. Mammahjertet kan jo ikke annet enn å smelte da❤❤
Jaa :) hun er jo verdens blideste hver gang hun våkner. Så kan jo ikke annet enn å smile tilbake. Det gliset er herlig ❤❤ :D

Ser ut som øyekattar her så vi får se hva som skjer :/ lyst på taco idag, men får høre med nest sjefen i huset om han vil ha det :)

God morgen:-). Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen:-). Sov da helt til 7.30:-)
God dag:D
Godt du fikk ham til å sove igjen:P

Beklager for at jeg ikke var her så mye i går kveld, eller hittil i dag.
Beklager for at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være her så mye den nærmeste tiden.

Mitt hode er hos min tante, og skravling føler jeg rett og slett ikke for.
Er ikke i humør til det.

Kommer tilbake sterkere senere

Beklager for at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være her så mye den nærmeste tiden.

Er ikke i humør til det.

Hva har hendt med henne?

Ja tenkte det, la han få bo her en ukes tid før jeg lager for mye bråk på tider hvor man setter pris på at det er stille :P Neida jeg får vel bare ta litt hensyn, men har hvert greit å ikke ha noen under meg de siste mnd slik at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil :P
Deilig å ikke ta hensyn ja:P
Du får være litt grei, kanskje han er en kjekkas?;)

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Så trist å høre:(
Klem til deg..

Er ikke i humør til det.

Skjønner godt det. Sender deg en stor klem ❤

Back
Topp