JaaSå herlig da❤❤. Mammahjertet kan jo ikke annet enn å smelte da❤❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaSå herlig da❤❤. Mammahjertet kan jo ikke annet enn å smelte da❤❤
Ååh. Men godt du har noe som funker daJoda, gavison funker..men rakk ikke ta det i morges før jeg spydde.
Hehe, den er grei duJg bestiller putetrekk med navn og klær når du er kommet deg dit![]()
HeldigvisÅåh. Men godt du har noe som funker da![]()
SupertHehe, den er grei du![]()
Så søtt❤❤❤Jaahun er jo verdens blideste hver gang hun våkner. Så kan jo ikke annet enn å smile tilbake. Det gliset er herlig ❤❤
![]()
Så raskt ja, det er jo fint) Håper på rimelige feil
Skal bakes litt fremover her ogsåYes kjekt å ha i frysen![]()
TakkGod morgen! Ha en strålende mandag![]()
God dagGod morgen. Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen
. Sov da helt til 7.30
![]()
God dag søte MusemorGod morgen jenter
Ja ikke sjans i havet for at jeg gadd å stå opp kl 4God dag
Godt du fikk ham til å sove igjen![]()
Hva har hendt med henne?Beklager for at jeg ikke var her så mye i går kveld, eller hittil i dag.
Beklager for at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være her så mye den nærmeste tiden.
Mitt hode er hos min tante, og skravling føler jeg rett og slett ikke for.
Er ikke i humør til det.
Kommer tilbake sterkere senere
Da kan han jo takke seg selvJa vi får satse på det, han er nemlig en som blir veldig fort sliten. Men sånn er det vel når man skal være så fryktelig nysgjerrig![]()
Deilig å ikke ta hensyn jaJa tenkte det, la han få bo her en ukes tid før jeg lager for mye bråk på tider hvor man setter pris på at det er stilleNeida jeg får vel bare ta litt hensyn, men har hvert greit å ikke ha noen under meg de siste mnd slik at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil
![]()
Så trist å høreI dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Beklager for at jeg ikke var her så mye i går kveld, eller hittil i dag.
Beklager for at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være her så mye den nærmeste tiden.
Mitt hode er hos min tante, og skravling føler jeg rett og slett ikke for.
Er ikke i humør til det.
Kommer tilbake sterkere senere