Akkurat likt her bare fra 4 til 5. Og skulle ha kos, leke med håret mitt, rulle rundt på magen, osv. Listen er lang
. Sovnet igjen med puppen i munnen rundt kl 5 og sov t rundt halv 8
. Leeenge siden han har sovet så lenge
![]()
Haha. De ungene altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat likt her bare fra 4 til 5. Og skulle ha kos, leke med håret mitt, rulle rundt på magen, osv. Listen er lang
. Sovnet igjen med puppen i munnen rundt kl 5 og sov t rundt halv 8
. Leeenge siden han har sovet så lenge
![]()
Ble endel stoff fra sewhot.co.uk til å sy med. Falt for noen nydelige mønstreOhhh så gøy. Hva har du bestilt?
Travel morgen?God dagEndelig kan jeg sette meg ned litt. puuuh
joda. er 36+2Begynner det ikke nærme seg termin da...?
Haha ja helt santHaha. De ungene altsåsøte og sjarmerende, men feil tidspunkt
![]()
Hva syr du for noe?Ble endel stoff fra sewhot.co.uk til å sy med. Falt for noen nydelige mønstreog masse fra vitus apotek. Gikk glipp av salget de hadde forrige uke, men de hadde fremdeles endel på nett på nedsatt
![]()
Ja, jeg kastet opp hehe..OJ bare mamma æsj æsjTravel morgen?
Jeg og OJ. bakte grove rundstykker og boller.Hva bakte du?![]()
Åhh, uff da!Ja, jeg kastet opp hehe..OJ bare mamma æsj æsj![]()
Til legen med OJ. Levering i barnehagen og handletur
Hva syr du for noe?Sett du lager toalettmapper. Lager du annet
?
Kraftig halsbrann som gjorde det. Så jadaÅhh, uff da!
Og så midt i en slik travel morgen da! Bedre form nå?
Så gøy daTil nå har det bare blitt sminke- og toalettmappe pluss putetrekkskal sy noen gardiner til snuppas rom etter hvert. Og sengesett til henne.
Leter etter flere ting å lage
tenker at jeg skal prøve meg på noen klær til snuppa og etterhvert![]()
Måtte nå smile litt inatt da hun lå å bare så på meg. Og sparka med beina. Og når jeg så tilbake og gav smokken fikk jeg jo bare tidenes glis tilbakeHaha ja helt sant.
Oj.. da må den vært bra kraftig ja :OKraftig halsbrann som gjorde det. Så jada![]()
Så gøy daFlink
![]()
Putetrekk med navn?
Klær er jo gøy![]()
Var det i morges gitt...Oj.. da må den vært bra kraftig ja :O
Jg bestiller putetrekk med navn og klær når du er kommet deg ditTakkgøy tidsfordriv
spennende med nye utfordringer. Ikke sydd noe siden barneskolen.
Hehe.. men navn ja... kunnskapsnivået er ikke heelt der enda![]()
Husker så altfor godt den der halsbrannen altså.. ingenting som funker mot den?Var det i morges gitt...
Så herlig da❤❤. Mammahjertet kan jo ikke annet enn å smelte da❤❤Måtte nå smile litt inatt da hun lå å bare så på meg. Og sparka med beina. Og når jeg så tilbake og gav smokken fikk jeg jo bare tidenes glis tilbake![]()
Joda, gavison funker..men rakk ikke ta det i morges før jeg spydde.Husker så altfor godt den der halsbrannen altså.. ingenting som funker mot den?