Skravletråd November

Akkurat likt her bare fra 4 til 5:-P. Og skulle ha kos, leke med håret mitt, rulle rundt på magen, osv. Listen er lang:-P. Sovnet igjen med puppen i munnen rundt kl 5 og sov t rundt halv 8:-). Leeenge siden han har sovet så lenge:-)

Haha. De ungene altså:p søte og sjarmerende, men feil tidspunkt :p

Ohhh så gøy. Hva har du bestilt:)?
Ble endel stoff fra sewhot.co.uk til å sy med. Falt for noen nydelige mønstre :p og masse fra vitus apotek. Gikk glipp av salget de hadde forrige uke, men de hadde fremdeles endel på nett på nedsatt :)

Ble endel stoff fra sewhot.co.uk til å sy med. Falt for noen nydelige mønstre :p og masse fra vitus apotek. Gikk glipp av salget de hadde forrige uke, men de hadde fremdeles endel på nett på nedsatt :)
Hva syr du for noe?:) Sett du lager toalettmapper. Lager du annet:)?

Hva syr du for noe?:) Sett du lager toalettmapper. Lager du annet:)?

Til nå har det bare blitt sminke- og toalettmappe pluss putetrekk :) skal sy noen gardiner til snuppas rom etter hvert. Og sengesett til henne.
Leter etter flere ting å lage :p

tenker at jeg skal prøve meg på noen klær til snuppa og etterhvert :)

Til nå har det bare blitt sminke- og toalettmappe pluss putetrekk :) skal sy noen gardiner til snuppas rom etter hvert. Og sengesett til henne.
Leter etter flere ting å lage :p

tenker at jeg skal prøve meg på noen klær til snuppa og etterhvert :)
Så gøy da:) Flink:)

Putetrekk med navn:)?;)

Klær er jo gøy:)

Så gøy da:) Flink:)

Putetrekk med navn:)?;)

Klær er jo gøy:)

Takk :) gøy tidsfordriv :) spennende med nye utfordringer. Ikke sydd noe siden barneskolen.

Hehe.. men navn ja... kunnskapsnivået er ikke heelt der enda ;)

Takk :) gøy tidsfordriv :) spennende med nye utfordringer. Ikke sydd noe siden barneskolen.

Hehe.. men navn ja... kunnskapsnivået er ikke heelt der enda ;)
Jg bestiller putetrekk med navn og klær når du er kommet deg dit;)

Back
Topp