Jeg hsr rundt 100 jeg også, men det er målet mitt da, 100 om dagenJeg også! I følge meg selv, så har jeg skravlet 120 innlegg siden midnatt, og i dag har vært en dårlig dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hsr rundt 100 jeg også, men det er målet mitt da, 100 om dagenJeg også! I følge meg selv, så har jeg skravlet 120 innlegg siden midnatt, og i dag har vært en dårlig dag![]()
Nei hun blir nok ikke det ;-)
Det uttrykket har jeg ikke hørt før :-o
Muligens ikke; p tror det ble oppdatert nå. Kanskje jeg som surrerGjør det ikke??:O mye feil?
God natt og sov godtNei. Nå er det natta fra meg, jenter.skravles imorgen
![]()
Hehe. Begynte å lure. Stod jeg hadde 68 innlegg på siste oppdatering. Synes egentlig det hørtes mye ut for har nesten ikke kunne vært her idag.Muligens ikke; p tror det ble oppdatert nå. Kanskje jeg som surrer![]()
Ingen anelse. Men tenker jeg burde begynne å følge litt medNoen spesielle tilbud som kommer?![]()
Takktakk. Du ogsåGod natt og sov godt![]()
Har egentlig vært mye borte i dag selv, men skal sjekke mine egen tallHehe. Begynte å lure. Stod jeg hadde 68 innlegg på siste oppdatering. Synes egentlig det hørtes mye ut for har nesten ikke kunne vært her idag.svigermor på besøk
![]()
Takk! Burde egentlig lagt meg nå, da jeg snart ikke ser skjermenTakktakk. Du også![]()
Jeg elsker tilbudIngen anelse. Men tenker jeg burde begynne å følge litt med![]()
Ja da skjønner jeg ;-).. Jeg ser mye film..
"She wont hold a grudge against you", f.eks.. men den beste norske oversettelsen jeg klarte komme med, var altså at hun neppe kom til å være langsint. Betyr det samme, men synes ikke oversettelsen passet helt![]()
God natt!Nei. Nå er det natta fra meg, jenter.skravles imorgen
![]()
Jeg sa natta.. Men enda er her. Vil ikke legge megTakk! Burde egentlig lagt meg nå, da jeg snart ikke ser skjermen![]()
Prøver å gå inn til rommet... Men vil ikke legge meeegGod natt!
Bør gjøre det samme jeg og...
Hva har du bestilt ?Wups. Der ble det visst to nye pakker på vei i posten. Hihinetthandel er for gøy
![]()
Hurra for fornøyd mann :-DDa fikk mannen endelig sett bilen, og han var fornøyd![]()
WhatJeg elsker tilbudprøver å følge litt med, men som regel oppdager jeg ikke de gode tilbudene før de er over
hadde jeg huska at vitus hadde 40% hadde jeg hamstra endel av ting vi ofte bruker. Men glemte det
heldigvis hadde de enda noe på redusert pris i nettbutikken