Skravletråd November

Du er igang. Det er jeg også. En dag til som denne, så kan jeg sikkert gi meg, men det er jo ikke aktuelt

Vi skal vise Tamara, eller egentlig sjefen(e) hennes, at vi kan skravle uten at det er knyttet premier til selve skravlemengden, ikke sant??
Ja vi må jo det ;-)

Selv om jeg har en del å gjøre med jobb på kveldstid denne mmd...

Wups. Der ble det visst to nye pakker på vei i posten. Hihi ;) netthandel er for gøy ;)

Hei alle sammen! Som ny bruker på forumet er det mye ord og forkortninger jeg ikke forstår!

Er det en ordbok noe sted hvor jeg kan lære meg Babyverdens språk? :thumleft
Hei hei!

Velkommen skal du være :-D

Har du funnet frem til ditt terminforum?

Jeg vet ikke helt hvor og om det finnes en liste over ord og uttrykk, men kanskje inne på "før svangerskapet"?

Flinka da!:) lurer på hvor mange du får på en god dag ;)
Tja, har egentlig ikke sjekket det så ofte, så vet ikke:p. Men antall innlegg stemmer overhodet ikke med det som vises på topp 100:rolleyes:

Hei alle sammen! Som ny bruker på forumet er det mye ord og forkortninger jeg ikke forstår!

Er det en ordbok noe sted hvor jeg kan lære meg Babyverdens språk? :thumleft

Under "før svangerskapet" ligger det en "våre viktigste tråder". Der er det linket til et innlegg med alle forkortelser :) vil anbefale deg å sjekke det ut! :))

Og det ble?
Og gjerne link:)
Var salg på vitusapoteket denne uken som jeg gikk glipp av :p men enda noe salg på nettsiden deres, så klikka hjem tørrservietter og tåteflasker som vi trengte :)

Og masse fine stoffbiter fra sewhot.co.uk :D til å lage toalettmapper. Så vakre farger og mønster ❤️❤️

Sånn, flink jente, har spist kveldsmat selv om jeg har halsbrann.

Det er egentlig innafor å legge seg nå, sånn klokkemessig :)
Veldig bra Sara! :)

Gjør det ikke??:O mye feil?
Var salg på vitusapoteket denne uken som jeg gikk glipp av :p men enda noe salg på nettsiden deres, så klikka hjem tørrservietter og tåteflasker som vi trengte :)

Og masse fine stoffbiter fra sewhot.co.uk :D til å lage toalettmapper. Så vakre farger og mønster ❤️❤️
Jeg får vente på tilbudene som kommer til uken :)

Hva har du shoppa?
Endel vi trengte på vitusapotek. Enda tilbud i nettbutikken så jeg slo til. Og noen nydelige stoffbiter fra sewhot.co.uk som jeg skal bruke til toalettmapper :D

Back
Topp