Skravletråd November

Det gjør ikke jeg heller, men som gravid ble det unntak fra regelen i år :p
Hehe..
Jeg ble "snurt" på mannen siden han kjøpte en boks pepperkaker her om dagen, men han ble tilgitt.
Han hadde med seg frøkna som er ekstremt flink til å snu han rundt lillefingeren når det kommer til slike ting

Hehe..
Jeg ble "snurt" på mannen siden han kjøpte en boks pepperkaker her om dagen, men han ble tilgitt.
Han hadde med seg frøkna som er ekstremt flink til å snu han rundt lillefingeren når det kommer til slike ting
Hihi, ikke så lett bestandig :p
Kan vel ikke skylde på han da nei:p

Du har jaggu litt å henge fingrene i du også ser jeg :P det som blir mest pes syntes jeg da er at vi skal ha dåp og da uka etter så er det aktiviteter onsdag og torsdag, før det så er generalprøve søndag, forestilling mandag og tirsdag så aktivitet onsdagen igjen... så de 2 ukene bli jo bare dåp og ballett liksom :P
Blir sliten bare av å lese:P
Lykke til!

Jeg kjøper ikke juleting og godter i butikken før 1. desember, eller 1. søndag i advent alt etter som hva som kommer først.
Julebrus er jeg strikt på, og skumnisser, men pepperkaker sprekker jeg alltid på... Og gjerne og litt snik på marsipan...

Sovet godt? Så du var natterangel i natt?
Jada sovet godt ;-)
Er natterangler hver natt jeg :-P

Neida ;-)

På fredag var jeg på ost og kjeks hos en mamma klassen. Var sånn bli-kjent-kveld.
Da var jeg hjemme 00.45.
I går var jeg på kurs med jobben i Oslo, var hjemme igjen rundt 21.
Og da var jeg så trøtt at jeg la meg noe over midnatt ;-)

Back
Topp