Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjedde?Og der må menyen endres...skal vi se
Hehe..Det gjør ikke jeg heller, men som gravid ble det unntak fra regelen i år![]()
Da er det bare å tenke litt til daOg der må menyen endres...skal vi se
Sofa før jeg må lese en rapportIkke veldig mye her. Prøver å få jentungen til å sovne. Blir vel litt serie om hun snart sovner
Du da?
Kos deg med detNå er det farmentid her![]()
Hihi, ikke så lett bestandigHehe..
Jeg ble "snurt" på mannen siden han kjøpte en boks pepperkaker her om dagen, men han ble tilgitt.
Han hadde med seg frøkna som er ekstremt flink til å snu han rundt lillefingeren når det kommer til slike ting
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
Godt å slappe av litt på sofaenSofa før jeg må lese en rapport![]()
Blir sliten bare av å leseDu har jaggu litt å henge fingrene i du også ser jegdet som blir mest pes syntes jeg da er at vi skal ha dåp og da uka etter så er det aktiviteter onsdag og torsdag, før det så er generalprøve søndag, forestilling mandag og tirsdag så aktivitet onsdagen igjen... så de 2 ukene bli jo bare dåp og ballett liksom
![]()
Så gøySofakos før litt jobb
Og pakke koffert, drar til Kriistiansand i morgen![]()
Flink du er som har planer om detPrøver å få rydda litt her hjemme, men lysta er litt fraværende![]()
Julebrus er jeg strikt på, og skumnisser, men pepperkaker sprekker jeg alltid på... Og gjerne og litt snik på marsipan...Jeg kjøper ikke juleting og godter i butikken før 1. desember, eller 1. søndag i advent alt etter som hva som kommer først.
Fornuftig det.Det ble det.
Jeg kan komme og ta dem for degSer farmen og titter på kleskurven som jeg burde ta... klærne legger seg ikke sammen selv.
Blir nok det desverreSå stille fra din kant i dag, da
Hva skal du der?Sofakos før litt jobb
Og pakke koffert, drar til Kriistiansand i morgen![]()
Lang rapport?Blir nok det desverre![]()
Jada sovet godt ;-)Sovet godt? Så du var natterangel i natt?