Skravletråd November

Det var jo endel:P
Her er det 2 foreldresamtaler, møte med jobben i Kristiansand, kommunemøte, konsulentmøte, bankmøte, sverigetur med mamma:rolleyes:

Du har jaggu litt å henge fingrene i du også ser jeg :P det som blir mest pes syntes jeg da er at vi skal ha dåp og da uka etter så er det aktiviteter onsdag og torsdag, før det så er generalprøve søndag, forestilling mandag og tirsdag så aktivitet onsdagen igjen... så de 2 ukene bli jo bare dåp og ballett liksom :P

Er normalt at når man bikker 6 uker at testen blir svakere? Tok en siden jeg alltid gjør det før hver time til jeg kan høre hjerte og i kveld er den svakere. Men kom like fort da :D min strek kommer før kontrollstreken :)

Er normalt at når man bikker 6 uker at testen blir svakere? Tok en siden jeg alltid gjør det før hver time til jeg kan høre hjerte og i kveld er den svakere. Men kom like fort da :D min strek kommer før kontrollstreken :)
Det er normalt at man når man bikker 6 uker har sluttet å teste for et par uker siden. Nettopp fordi man blir helt tullerusk av å skulle tolke slik som du gjør. Den er positiv, veldig positiv, så slutt å plage deg selv, det gjør ingenting godt, i det hele tatt, bare bekymringer

Det er normalt at man når man bikker 6 uker har sluttet å teste for et par uker siden. Nettopp fordi man blir helt tullerusk av å skulle tolke slik som du gjør. Den er positiv, veldig positiv, så slutt å plage deg selv, det gjør ingenting godt, i det hele tatt, bare bekymringer
Ja jeg ble redd så stopper nå og heller kontakter legen når jeg er redd og stoler på kroppen min ❤️

Lurt.

Det er ikke bra å lage seg bekymringer.
Det var en betryggende ting for meg inntil mandag men ikke tatt noen etter det. Så ble jo redd når den var svakere. Har time hos legen i morgen :)

Selvpålagt pause, ja
Har ikke fått det med meg. Men skjønner at det kan være godt å fokusere på andre ting:)
Håper alt er bra med Kengu, og gleder meg til å "se" henne i desember.

Det varierer veldig på hvor mye fargestoffer det er i disse testene fra test til test.
Hvor mye hCG som er i urinen varierer også veldig med tiden på døgnet, hvor mye du har drukket og hva du har spist.

Legg fra deg testene, stryk deg selv over magen og smil

Det varierer veldig på hvor mye fargestoffer det er i disse testene fra test til test.
Hvor mye hCG som er i urinen varierer også veldig med tiden på døgnet, hvor mye du har drukket og hva du har spist.

Legg fra deg testene, stryk deg selv over magen og smil
Hihi hormoner og jeg gråter ❤️ jeg har spist mye idag. En sulten dag. Ikke så mye før 16:30 men 2 nudel kopper fra mister lee, 1 pose bamsemums og en rislunsj. Må kjøpe med enda en mister lee nå :p

Back
Topp