Ikke veldig mye her. Prøver å få jentungen til å sovne. Blir vel litt serie om hun snart sovnerHva gjør dere i kveld da?![]()
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke veldig mye her. Prøver å få jentungen til å sovne. Blir vel litt serie om hun snart sovnerHva gjør dere i kveld da?![]()
Det har jeg falt litt ut av denne sesongen. er det bra?Nå er det farmentid her![]()
Tja. Er ikke den beste sesongenDet har jeg falt litt ut av denne sesongen. er det bra?
Det var jo endel
Her er det 2 foreldresamtaler, møte med jobben i Kristiansand, kommunemøte, konsulentmøte, bankmøte, sverigetur med mamma![]()
Hva gjør dere i kveld da?![]()
Tusen takkSpennende i morgen daLykke til ♡
Det er normalt at man når man bikker 6 uker har sluttet å teste for et par uker siden. Nettopp fordi man blir helt tullerusk av å skulle tolke slik som du gjør. Den er positiv, veldig positiv, så slutt å plage deg selv, det gjør ingenting godt, i det hele tatt, bare bekymringerEr normalt at når man bikker 6 uker at testen blir svakere? Tok en siden jeg alltid gjør det før hver time til jeg kan høre hjerte og i kveld er den svakere. Men kom like fort damin strek kommer før kontrollstreken
![]()
Å, skal hun ha pause?
Selvpålagt pause, jaHvorfor ikke?
Ja jeg ble redd så stopper nå og heller kontakter legen når jeg er redd og stoler på kroppen minDet er normalt at man når man bikker 6 uker har sluttet å teste for et par uker siden. Nettopp fordi man blir helt tullerusk av å skulle tolke slik som du gjør. Den er positiv, veldig positiv, så slutt å plage deg selv, det gjør ingenting godt, i det hele tatt, bare bekymringer
Lurt.Ja jeg ble redd så stopper nå og heller kontakter legen når jeg er redd og stoler på kroppen min![]()
Det var en betryggende ting for meg inntil mandag men ikke tatt noen etter det. Så ble jo redd når den var svakere. Har time hos legen i morgenLurt.
Det er ikke bra å lage seg bekymringer.
Har ikke fått det med meg. Men skjønner at det kan være godt å fokusere på andre tingSelvpålagt pause, ja
Det varierer veldig på hvor mye fargestoffer det er i disse testene fra test til test.Er normalt at når man bikker 6 uker at testen blir svakere? Tok en siden jeg alltid gjør det før hver time til jeg kan høre hjerte og i kveld er den svakere. Men kom like fort damin strek kommer før kontrollstreken
![]()
Ja, eneste minuset er at jeg skal gjøre ALT på den dagenGodt å ha en fast dag man gjør det på... Vi gjør det sammen i helgene![]()
Hihi hormoner og jeg gråterDet varierer veldig på hvor mye fargestoffer det er i disse testene fra test til test.
Hvor mye hCG som er i urinen varierer også veldig med tiden på døgnet, hvor mye du har drukket og hva du har spist.
Legg fra deg testene, stryk deg selv over magen og smil
Ser farmen og titter på kleskurven som jeg burde ta... klærne legger seg ikke sammen selv.Hva gjør dere i kveld da?![]()