>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du sier det som om du tror jeg faktisk visste det daI år er jo første søndag i advent 29.11 så jeg mener det må være innfor fra da i alle fall....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du sier det som om du tror jeg faktisk visste det daI år er jo første søndag i advent 29.11 så jeg mener det må være innfor fra da i alle fall....
Du sier det som om du tror jeg faktisk visste det daHer er jeg ikke den store pyntetiljul-personen og tar ting når desember eller julegreier starter. Så selvsagt. Jeg begynner sikkert smått å pynte litt til første søndag i advent.
![]()
Er med på alle planer om å snikinnføre advent i novemberJeg tenner i lyktene hver kveld. Men i går på Halloween, ble det jo i tillegg tre gresskar og lysene skjelett. Så kos med mye lys! Tror jeg tenner i gresskarene noen dager til og så får jeg begynne å snike frem det andre![]()
Deal! Jeg tror vi er et godt team på mange områderEr med på alle planer om å snikinnføre advent i november![]()
Gjør det mens han er uteJeg vil henge opp nå, men mannen nekter! :-(
Haha enig igjen!Deal! Jeg tror vi er et godt team på mange områder![]()
Hva har gradestokken med julelys å gjøre? Vi hadde en julaften med varmegrader, sol og ingen snø på ukevis. Det ble jul for detOg når det da er 20 grader 31.10, er det da sommer?
Hva har gradestokken med julelys å gjøre? Vi hadde en julaften med varmegrader, sol og ingen snø på ukevis. Det ble jul for detOg julelys!
EnigUtelys er alltid lov, men julelys er jo forbundet med jul, og derved normalt til første helg i advent.
Flisespikkeri, er det frost, er det vinter!![]()
Hihii! Ja, god ideGjør det mens han er ute![]()