Rolig på St. olavs :)

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hahaha, ringte føden nettopp for å få svar på urinprøve. JM spurte om jeg ikke kunne være så snill å komme å føde, for de hadde ingenting å gjøre neppå hverken føde eller barsel Masse kapasitet, hurra for novemberbarn

Her vil jeg IKKE føde inatt! Ny fødeavdeling klokka 08 imorgen tidlig og siste timene åpent på Fredrikstad sykehus. Har ikke lyst til å føde fire timer før sykehuset stenger for godt :p:D

Hahaha, ringte føden nettopp for å få svar på urinprøve. JM spurte om jeg ikke kunne være så snill å komme å føde, for de hadde ingenting å gjøre neppå hverken føde eller barsel Masse kapasitet, hurra for novemberbarn

Hihi, de har godt humør der nede ihvertfall :D nesten så jeg savner de to jordmødrene på St. Olavs som hadde med meg å gjøre da lillegutten kom, de var så fantastiske :)

Godt å høre! Jeg kommer gjerne dit i kveld, men det er ikke helt opp til meg gitt :p men snaaaart håper jeg!

Jeg sa jeg gjeeeerne kunne komme om de setter meg i gang, lett! Fikk til svar at jeg ikke hørtes særlig fødeklar ut så munter og blid som jeg var, hehehe:) Gleder meg til å gå lillemor nå asså! Går bare å tripper og venter føler jeg.. 39+2

Fantastisk! Jeg tror jordmor må være et veldig fint yrke siden de er så hyggelige og hjelpsomme alltid, det klarer man bare om man elsker jobben sin :)

Fantastisk! Jeg tror jordmor må være et veldig fint yrke siden de er så hyggelige og hjelpsomme alltid, det klarer man bare om man elsker jobben sin :)
Ja! Men det finnes også ikke fullt så koselige jordmødre dessverre.. Denne gangen skal jeg be om ny dersom vi matcher like dårlig som sist...

Ja! Men det finnes også ikke fullt så koselige jordmødre dessverre.. Denne gangen skal jeg be om ny dersom vi matcher like dårlig som sist...

Uff, har heldigvis bare møtt hyggelige jm der jeg skal føde. Alle jeg kjenner som tar jm-utdanning er veldig hyggelige også :)

Ser ikke for meg at jeg hadde turt å be om en ny en...

Uff, har heldigvis bare møtt hyggelige jm der jeg skal føde. Alle jeg kjenner som tar jm-utdanning er veldig hyggelige også :)

Ser ikke for meg at jeg hadde turt å be om en ny en...
Nei, ikke jeg heller :p Men har i alle fall skrevet og levert et bra fødebrev denne gangen. Litt viktig med god dialog - noe vi ikke hadde sist...

Nei, ikke jeg heller :p Men har i alle fall skrevet og levert et bra fødebrev denne gangen. Litt viktig med god dialog - noe vi ikke hadde sist...

Fødebrev er nok lurt! Har skrevet og levert selv. Og samboer har pugga det så han kan si ifra om jeg ikke tør eller klarer selv.
Kan ikke forestille meg å slite med å kommunisere mens man er i en slik situasjon... Men jeg får se selv straks.

Var vist ganske rolig på Kvinneklinikken (Bergen) i går også, legene kjedet seg sånn at jordmor måtte si flere ganger at de ikke trengte å komme inn til meg, måtte omtrent låse de utenfor x) endte jo også med 3 jm med sy kurs på slutten .. Var vist bare 2 fødsler i hele går :P

Back
Topp