Hahaha, ringte føden nettopp for å få svar på urinprøve. JM spurte om jeg ikke kunne være så snill å komme å føde, for de hadde ingenting å gjøre neppå hverken føde eller barsel Masse kapasitet, hurra for novemberbarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hahaha, ringte føden nettopp for å få svar på urinprøve. JM spurte om jeg ikke kunne være så snill å komme å føde, for de hadde ingenting å gjøre neppå hverken føde eller barsel Masse kapasitet, hurra for novemberbarn
39+0, kanskje vi havner der samtidig![]()
Ja! Men det finnes også ikke fullt så koselige jordmødre dessverre.. Denne gangen skal jeg be om ny dersom vi matcher like dårlig som sist...Fantastisk! Jeg tror jordmor må være et veldig fint yrke siden de er så hyggelige og hjelpsomme alltid, det klarer man bare om man elsker jobben sin![]()
Ja! Men det finnes også ikke fullt så koselige jordmødre dessverre.. Denne gangen skal jeg be om ny dersom vi matcher like dårlig som sist...
Nei, ikke jeg hellerUff, har heldigvis bare møtt hyggelige jm der jeg skal føde. Alle jeg kjenner som tar jm-utdanning er veldig hyggelige også
Ser ikke for meg at jeg hadde turt å be om en ny en...
Nei, ikke jeg hellerMen har i alle fall skrevet og levert et bra fødebrev denne gangen. Litt viktig med god dialog - noe vi ikke hadde sist...