Snart 9uker og bitteliten mage?

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Jeg må smile litt for meg selv. Føler meg ikke oppblåst lenger, men syns jeg ser en bitteliten minikul ;) Nå er dette mitt andre svangerskap, så magen kommer nok litt tidligere, men så tidlig? :PImageUploadedByBV Forum1446398882.090188.jpg

Så søt!!
Gleder meg veldig til magen min kommer,og ikke bare at jeg er feit og oppblåst ut.. Jeg har et par kg for mye, så er vel en stund til enda..

Så søt!!
Gleder meg veldig til magen min kommer,og ikke bare at jeg er feit og oppblåst ut.. Jeg har et par kg for mye, så er vel en stund til enda..

Er så koselig når magen begynner å vise ❤️

Plutselig er den der ;)

Har også mage allerede, og er bare 8 uker i morgen. Kan ikke skjønne at det skal gå an å skjule det på jobb til uke 12 :P ikke lenge siden forrige svangerskap heller så er nok derfor.

Ååå så kjekt :-) Får håpe jeg får mage litt tidlig også. Er 6+2 og annen gangs.. :-)

;) blir spennende å se. Føles så mye mer virkelig nå. Skal ikke på første kontroll før i uke 10, så jeg har liksom ikke følt meg så gravid foruten om kvalmen som har vært litt av og på :P

Har også mage allerede, og er bare 8 uker i morgen. Kan ikke skjønne at det skal gå an å skjule det på jobb til uke 12 :P ikke lenge siden forrige svangerskap heller så er nok derfor.

Ja det er godt mulig ;) Nei sant, det jeg også tenker litt på :P Greit nå som vi er i London, men på jobb er seg litt verre. De nærmeste kollegaene mine vet det, men ikke de andre :P

;) blir spennende å se. Føles så mye mer virkelig nå. Skal ikke på første kontroll før i uke 10, så jeg har liksom ikke følt meg så gravid foruten om kvalmen som har vært litt av og på :p
Ja, det er sant. Godt å kunne se at det faktisk er noe der. Jeg var på ul på fredag, og da fikk jeg se hjertet slå. Da gikk det opp for meg at det var noe der, siden jeg ikke har blitt dårlig enda. Bank i bordet ;)

Så fin, er jo en bitteliten "bump" der.. :-D

Jeg fikk ikke mage før i uke 19-20 med nr 2, men kunne fint skjule det i en litt stor genser.
Håper jeg tar en reprise på den..

Ja, det er sant. Godt å kunne se at det faktisk er noe der. Jeg var på ul på fredag, og da fikk jeg se hjertet slå. Da gikk det opp for meg at det var noe der, siden jeg ikke har blitt dårlig enda. Bank i bordet ;)

Ja det var nok herlig å se ❤️
Da er du heldig ;) Greit å slippe kvalmen :)

Hihi så herlig.. i første svangerskapet mitt kunne man først se jeg var gravid i uke 27 :p hadde rett og slett ikke mage - mini lå heeelt bak mot ryggen..men fra uke 32 så det poff!!! Så ble magen stor :p nå er jeg i uke 8 kun og heldigvis ingen mage å se ;) d får vente til etter uke 11 syns jeg :D

Back
Topp