Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var sånn for meg med mitt andre ogsåJeg må smile litt for meg selv. Føler meg ikke oppblåst lenger, men syns jeg ser en bitteliten minikulNå er dette mitt andre svangerskap, så magen kommer nok litt tidligere, men så tidlig?
Vis vedlegget 143709
Så søt!!
Gleder meg veldig til magen min kommer,og ikke bare at jeg er feit og oppblåst ut.. Jeg har et par kg for mye, så er vel en stund til enda..
Ååå så kjektFår håpe jeg får mage litt tidlig også. Er 6+2 og annen gangs..
![]()
Har også mage allerede, og er bare 8 uker i morgen. Kan ikke skjønne at det skal gå an å skjule det på jobb til uke 12ikke lenge siden forrige svangerskap heller så er nok derfor.
Ja, det er sant. Godt å kunne se at det faktisk er noe der. Jeg var på ul på fredag, og da fikk jeg se hjertet slå. Da gikk det opp for meg at det var noe der, siden jeg ikke har blitt dårlig enda. Bank i bordetblir spennende å se. Føles så mye mer virkelig nå. Skal ikke på første kontroll før i uke 10, så jeg har liksom ikke følt meg så gravid foruten om kvalmen som har vært litt av og på
![]()
Ja, det er sant. Godt å kunne se at det faktisk er noe der. Jeg var på ul på fredag, og da fikk jeg se hjertet slå. Da gikk det opp for meg at det var noe der, siden jeg ikke har blitt dårlig enda. Bank i bordet![]()