Hva jobber dere med?

Hjelpepleier i bolig for funksjonshemmede.
 
"Ufrivillig naver" for tiden (fins ikke en eneste ledig jobb å oppdrive her, er til å bli gal av!:( ). Er utdannet førskolelærer da, så har jobbet de siste 3,5 årene som pedagogisk leder på småbarnsavdeling(er) :)
 
Huff da, håper det dukker opp noe!
Håper virkelig jeg også! Er det som er så slitsomt når man bare får årsvikariat, man vet liksom ikke om man har jobb etter endt periode...:( Har heldigvis ikke vært uten jobb lenger enn siden 1.juli nå da, men det er jammen lenge nok! Blir asosial av å gå hjemme!:p
 
Håper virkelig jeg også! Er det som er så slitsomt når man bare får årsvikariat, man vet liksom ikke om man har jobb etter endt periode...:( Har heldigvis ikke vært uten jobb lenger enn siden 1.juli nå da, men det er jammen lenge nok! Blir asosial av å gå hjemme!:p


Det høres ikke greit ut nei.. Så kjedelig når man både vil og kan jobbe! Nei, vi krysser alt for at det ordner seg
 
Vernepleier som jobber som pedagogisk leder, på dispensasjon, på liten avdeling:)
 
Utdannet hudpleier, men endte opp som ung uføretrygdet i høst :/ håper jeg blir frisk og kan begynne å jobbe litt ihvertfall etterhvert :)
 
Back
Topp