Hva jobber dere med?

Jeg studerer Husdyrvitenskap :-D akkurat begynt så smått på mastergrad :)
 
Håper du får mer jobb når du kommer tilbake fra permisjon! :) Må være dritt å gå rundt uten jobb! :-( og du har jo egentlig en utdannelse som det burde vært plenty med jobber til :-O
Ja, får satse på det!:) Huff ja, det er rett og slett deprimerende!:( Ja, man skulle i grunn tro det, men her er det meget lite å finne, dessverre:(
 
Håper virkelig jeg også! Er det som er så slitsomt når man bare får årsvikariat, man vet liksom ikke om man har jobb etter endt periode...:( Har heldigvis ikke vært uten jobb lenger enn siden 1.juli nå da, men det er jammen lenge nok! Blir asosial av å gå hjemme!:p

Kjenner meg virkelig igjen i hva du skriver!! Det er utrolig slitsomt med ett årsvikariater. Den usikkerheten om man får jobbe på stedet videre eller ikke er ikke noe god å ha! Håper din neste jobb gir deg fast stilling og ikke ett årskontrakt :)
 
Eg e drosjeeigar :p
 
Forp, Ass på Cruse båt hovedsakelig har jeg ansvaret for at buffeen og området som knyttes rundt den avdelingen på båten.... De to ukene jeg er av, jobber jeg på stallen der hestene mine står!

Men nå sa sjefen at neste mønstring bli min siste, for han tror at kroppen ikke kommer til å takle julepresset (noe som jeg kanskje kan være enig til tider om)
 
Back
Topp