IKM uke 47

Irritert på meg selv for at jeg klarte å sove over testperioden på monitoren i dag, CD 11.. Teite vintertid som forskjøv tiden :p

Tester med billigtester i dag for å ikke gå glipp av noe :)

På disse el-testene står det at du skal teste mellom klokken 10 og 20.
Gjør dere det?
Jeg sliter med å få til det i hverdagen.....
Hvilken type tester mener du?

Oppdatert

ImageUploadedByBV Forum1446232558.586226.jpg
Da er første test tatt! Noen erfaringer hvor lang tid det tar før jeg kan forvente positiv? Med tanke på hvordan den ser ut nå :)

Ikm 22 nov :) 2 pp :)

Jeg har veldig uregelmessig, pga PCOS, og gikk 75 dager over tiden sist, og denne gangen fikk jeg mens på dag 26, så håper det har stabilisert seg her :) Mase lykke til alle sammen og håper dere alle får en positiv test :) En fantastisk førjulspresang <3

Last edited:
Cd 11 idag, har bare en eltest igjen! Tenke å bruke den imorgen, og håper de jeg har bestilt komme imorgen! Hvordan går det med dere andre? Er el rundt hjørnet? :-)

Har barena en test igjen her også. Ellers estimert til i dag/i morgen. Tok en el test på fredag som nesten ikke viste noen strek på. Tar den siste i dag.....

Nå nærmer det seg EL! Samboer sa idag at han har troa på denne pp, po3! Er mer avslappa nå, det kan jo hjelpe. Men å forsøke å ikke tenke på det er helt umulig :) Gleder meg til doo land!

Jeg troor jeg hadde EL igår, en uke før forventet. Så jeg forlater dere og bytter gruppe til uke 46 :)

Aner ikke om jeg er dpo eller ikke. Men jeg har ikke merka noe til eggstokkene denne gangen, og har vært syk og dårlig i helga, så el kan være forsinka. Har ihvertfall fått lagt inn litt aksjer, i de gode periodene mine i helga, så får vi bare krysse fingra og se.

Min CB test gikk fra en tom sirkel rett til max fertilitet fredagsmorgen (fast smilefjes). Ble overrasket siden jeg hadde en blinkende smilefjes i 5 dager forrige mnd.
Da tenker jeg at EL var på fredag-søndag. Har nå også fått tyngre pupper, så jeg er i dpo.
Blir spennende.

Back
Topp