Elisabeth 21
Forelsket i forumet
er mitt første barn så jeg lurer på om jeg må bestille fødeplass på sykehuset. Er dette noe jeg bør snakke med legen om? Lurer også på å ha epidural? Noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du i Oslo? Der må du søke fødeplass iallefall.er mitt første barn så jeg lurer på om jeg må bestille fødeplass på sykehuset. Er dette noe jeg bør snakke med legen om? Lurer også på å ha epidural? Noen erfaringer?
Bor du i Oslo? Der må du søke fødeplass iallefall.
Jeg hadde ikke epidural med førstemann og hadde heller ikke bestemt meg om det var et alternativ da fødselen plutselig kom i gang tre uker for tidlig. Heldigvis kom det spørsmålet aldri opp underveis siden jeg allerede hadde kommet for langt da vi ankom sykehuset.
Bor i Haugesund. Skal til doktoren neste uke så jeg får spørre ham da.
Er for feig til å ikke ville ha epidural. Sliter slik med bekkenløsning at jeg er livredd for fødselen. :O
For noen er det nok det. For andre ikke. Og da er det jo greit å ha tenkt gjennom hva man vil, og å ha snakket med sykehuset om det på forhåndIkke bestem deg på forhånd, det kan godt hende du syns det er vondere med et papirkutt enn en fødselEn fødsel er bare peanuts i forhold til et svangerskap
![]()
For noen er det nok det. For andre ikke. Og da er det jo greit å ha tenkt gjennom hva man vil, og å ha snakket med sykehuset om det på forhånd![]()
For noen er det nok det. For andre ikke. Og da er det jo greit å ha tenkt gjennom hva man vil, og å ha snakket med sykehuset om det på forhånd![]()
Du skal ikke søke om fødeplass i Haugesund.er mitt første barn så jeg lurer på om jeg må bestille fødeplass på sykehuset. Er dette noe jeg bør snakke med legen om? Lurer også på å ha epidural? Noen erfaringer?