Crinone

Til 17 november. Da er jeg 10+2 uker på vei :)

Hørt at lutinus kan gi enda mer sårhet der inni enn crinone :) så sikkert grunn for mer blod.
Jeg er litt småbrunt innimellom, også hadde jeg en skikkelig blødning for halvannen uke siden som skyldtes at pilla hadde skrapet inntil noe på vei inn. Synes den blir vanskeligere å sette inn for hver dag...

Jeg går på lutinus og opplever det samme. Heldigvis ikke lenge til jeg skal slutte :)
Skal ta det tom uke 8. Har opplevd både mye og lite blod og kjenner hver gang når jeg begynner å blø at det er litt sårt og tørt inni der (selv om det liksom renner ut litt hele tiden *sorry*).

Hvor lenge skal dere andre ta crinone?

Jeg går selv på lutinus. Og tidlig etter innsett kom det ofte gammelt blod ut. Og en kveld kom det friskt blod og da fikk jeg tips å bytte ut pinnen med fingern. Etter det har jeg ikke blødd! Skal ta lutinus til uke 12 og er 5+4 nå :-)

Jeg går selv på lutinus. Og tidlig etter innsett kom det ofte gammelt blod ut. Og en kveld kom det friskt blod og da fikk jeg tips å bytte ut pinnen med fingern. Etter det har jeg ikke blødd! Skal ta lutinus til uke 12 og er 5+4 nå :-)
Ja, jeg har også slutta med den pinnen, er jo ikke anbefalt å putte inn sånne ting når man er gravid. Men ja, det er bare litt brunt innimellom, så er ikke bekymret for blødningene. Hadde en stor blødning som skyldtes at pilla hadde skrapet opp på vei inn og laget en skikkelig rift, men hadde tilfeldigvis ul samme dag og ble beroliget :)

Ja, jeg har også slutta med den pinnen, er jo ikke anbefalt å putte inn sånne ting når man er gravid. Men ja, det er bare litt brunt innimellom, så er ikke bekymret for blødningene. Hadde en stor blødning som skyldtes at pilla hadde skrapet opp på vei inn og laget en skikkelig rift, men hadde tilfeldigvis ul samme dag og ble beroliget :)
Litt vanskelig med crinone da dette er gel så det må jo dyttes inn ellers renner det bare ut igjen. Dette er engangs så kaster for hver gang :) godt at det kun var det :)

Back
Topp