Crinone

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jeg så blod spor idag, men tror det er fordi jeg er sår når jeg tok papiret inn for å få vekk crinone som ligger der nede å irriterer. Det var ikke mye og det forsvant :) Er nok bare fordi jeg er så sår for det var kun det. Var som å tørke over ett lite sår som har sluttet å blø. Skal bruke naturell yoghurt idag på pinnen så det kanskje kan roe ned sårheten min :)

Huff hørtes ikke godt ut å være så sår

Nå sitter jeg her å skjønner ingenting jeg :o noen som vil forklare meg hva crinone er ? Og hvorfor du skal bruke naturell yoghurt på pinnen ? :o haha føler meg ganske dum nå, men prøvde å Google også uten å bli klokere...

Jeg bruker crinone. Og har nå opptil flere ganger opplevd blod, både fersk og gammelt. Dog ikke mye da heldigvis. Så er nok at vi blir sår der nede :) godt å høre det er fler :)

Jeg vet egentlig ikke, men jeg tror det dreier seg om et hormonpreparat som tas som vaginalt. Hensikten er antakelig å sørge for et høyt nok progesteronnivå under svangerskapet, for å forebygge abort.

Nå sitter jeg her å skjønner ingenting jeg :o noen som vil forklare meg hva crinone er ? Og hvorfor du skal bruke naturell yoghurt på pinnen ? :o haha føler meg ganske dum nå, men prøvde å Google også uten å bli klokere...
Glømte å sitere! (Svar ovenfor)

Crinone står jeg også på, er vaginal-gel som brukes for å opprettholde høyt nok nivå av progesteron og derfor unngå spontanabort som følge av for lavt progesteron nivå/fall i nivå....

Dette er standard ved ivf også er det noen som får det hvis de har opplevd SA tidligere eller fått på ost lavt progesteronnivå :)

Dette med yougurt skjønte ikke jeg heller helt....

Crinone står jeg også på, er vaginal-gel som brukes for å opprettholde høyt nok nivå av progesteron og derfor unngå spontanabort som følge av for lavt progesteron nivå/fall i nivå....

Dette er standard ved ivf også er det noen som får det hvis de har opplevd SA tidligere eller fått på ost lavt progesteronnivå :)

Dette med yougurt skjønte ikke jeg heller helt....
Okei :) nei skjønner ikke denne yoghurten jeg heller

Jeg vet at noen bruker yoghurt nedentil i forsøk på å normalisere bakteriefloraen der nede. Kan sikkert også lindre tørrhet og sårhet litt.

Progestoron tilskudd rett og slett :) yoghurt har melkeprotein og det er bra for sårhet og faktisk mot sopp

Jeg vet at noen bruker yoghurt nedentil i forsøk på å normalisere bakteriefloraen der nede. Kan sikkert også lindre tørrhet og sårhet litt.
Siden dette ikke er sopp vil legen at jeg skal prøve andre ting enn canesten først. Hjulpet meg veldig :) gammelt kjerringråd faktisk

Siden dette ikke er sopp vil legen at jeg skal prøve andre ting enn canesten først. Hjulpet meg veldig :) gammelt kjerringråd faktisk
Ja, ingen grunn til å bruke canesten til såntnoe. Har ikke prøvd yoghurttrikset selv, men har liksom alltid visst om det. Har sikkert lært det av min mor på et tidlig tidspunkt.

Jeg går på lutinus og opplever det samme. Heldigvis ikke lenge til jeg skal slutte :)
Skal ta det tom uke 8. Har opplevd både mye og lite blod og kjenner hver gang når jeg begynner å blø at det er litt sårt og tørt inni der (selv om det liksom renner ut litt hele tiden *sorry*).

Hvor lenge skal dere andre ta crinone?

Jeg går på lutinus og opplever det samme. Heldigvis ikke lenge til jeg skal slutte :)
Skal ta det tom uke 8. Har opplevd både mye og lite blod og kjenner hver gang når jeg begynner å blø at det er litt sårt og tørt inni der (selv om det liksom renner ut litt hele tiden *sorry*).

De har egentlig sagt jeg kunne slutte for noen uker siden, men fordi jeg syntest det var litt skummelt å skulle slutte på den så sa de jeg kunne gå noen uker til :p er jo 3-4 uker siden det nå, og har ikke diskutert det noe nærmere med dem så ikke sikker jeg :p

Tar pga habituell abort så er litt usikker :) har kontroll på tirsdag

Til 17 november. Da er jeg 10+2 uker på vei :)

Hørt at lutinus kan gi enda mer sårhet der inni enn crinone :) så sikkert grunn for mer blod.

De har egentlig sagt jeg kunne slutte for noen uker siden, men fordi jeg syntest det var litt skummelt å skulle slutte på den så sa de jeg kunne gå noen uker til :p er jo 3-4 uker siden det nå, og har ikke diskutert det noe nærmere med dem så ikke sikker jeg :p
Jeg leser så mye forskjellig, så må ringe gynekologen før jeg slutter.

Back
Topp