Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke enda! Vi har så mye liggende så blir nok lite handling før det nærmer seg![]()
Vogn......!
Jeg har ALLTID sagt at HVIS jeg skulle få en til og den skulle komme på våren/sommeren, så skal jeg ha en gammel fin vogn!Oi!! Hvilke merke har du kjøpt?
Gud så moro!Vi har faktisk gubbis sin vogn fra 1982 på loftet, tuppa er født I mars så da ble det kun brukt i dåpen. Kanskje jeg skal ta den ned fra loftet denne gangenJeg har ALLTID sagt at HVIS jeg skulle få en til og den skulle komme på våren/sommeren, så skal jeg ha en gammel fin vogn!
Har ikke hentet den enda da, bare sagt jeg vil ha. Fant en gammel strøken Simo classic vogn, men hun dama lot ikke høre fra seg igjen. Nå fant jeg en silvercross fra tidlig 70 tallet, dønn strøken! Jeg syns de vognene er utrolig fine, hvis de er godt tatt vare på,og det er denne. Dessuten er det noe som ikke alle andre har. (Også får man kjøpt ALLE deler til vogna, rimelig på ebay om noe skulle mangle)
Det blir en fin ny vogn til vinteren, en som ikke er beregnet til nyfødt. Men den nyfødte får ligge i en klassiker.
![]()
Ja, jeg syns det er så stas! Den må være ordentlig da, ikke hullete og full av rust og sånn, skal jo tross alt være bebis oppi! De moderne vognene er fine de, og det blir en god ny vogn når bebis vil sitte mest, men jeg syns de gamle også er så flotte! Også slipper man å ha samme vogna som 100 Andre i gågata har DEN dagenGud så moro!Vi har faktisk gubbis sin vogn fra 1982 på loftet, tuppa er født I mars så da ble det kun brukt i dåpen. Kanskje jeg skal ta den ned fra loftet denne gangener ei emmaljunga vogn
![]()
Jeg har ALLTID sagt at HVIS jeg skulle få en til og den skulle komme på våren/sommeren, så skal jeg ha en gammel fin vogn!
Har ikke hentet den enda da, bare sagt jeg vil ha. Fant en gammel strøken Simo classic vogn, men hun dama lot ikke høre fra seg igjen. Nå fant jeg en silvercross fra tidlig 70 tallet, dønn strøken! Jeg syns de vognene er utrolig fine, hvis de er godt tatt vare på,og det er denne. Dessuten er det noe som ikke alle andre har. (Også får man kjøpt ALLE deler til vogna, rimelig på ebay om noe skulle mangle)
Det blir en fin ny vogn til vinteren, en som ikke er beregnet til nyfødt. Men den nyfødte får ligge i en klassiker.
![]()
Ja, ikke sant!Så gøy!! Høres kjempe fin ut!
Jeg har hatt ulike vogner med mine to eldste. Gleder meg til å kikke på vogner igjen!!! Har to vinterbarn fra før, så nå må jeg tenke litt annerledes på hvilke vogn som er mest praktisk!
Ja, det skjønner jegJa, jeg syns det er så stas! Den må være ordentlig da, ikke hullete og full av rust og sånn, skal jo tross alt være bebis oppi! De moderne vognene er fine de, og det blir en god ny vogn når bebis vil sitte mest, men jeg syns de gamle også er så flotte! Også slipper man å ha samme vogna som 100 Andre i gågata har DEN dagen![]()
Ja, skal vise.Ja, det skjønner jeg![]()
Jeg pusset opp gubbis sin vogn til dåpen til tuppa, var ikke mye som måtte gjøres da, bare litt rust på hjulenevi må få se bilde da
![]()