DER var første innkjøp gjort:-)

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Måtte bare kjøpe en super søt hvit pysj Idag da jeg "tilfeldigvis" var innom en babybutikk:-)

Litt crazy vet jeg! Men, denne gangen er jeg super positiv til det motsatte er bevist!

Har dere kjøpt/laget noe enda?

Jeg blir nok å vente til etter oul, der vi forhåpentligvis får vite kjønnet :)

Tror ikke det blir mye innkjøp med det første.. Vi har jo allerede mye etter første mann :) Kanskje det heller blir noen små strikkede plagg :)

Blir nok ikke de helt store innkjøpene her heller!

Liker jo veldig godt litt farger på klærne, og da er det jo litt greitt å vite kjønn første:-)

Sist gang tok jeg det meste etter uke 28.

Hadde egentlig tenkt til det når jeg var på barnas hus, men de hadde jo ikke noe kjønnsnøytralt :/ kjøpte masse til 1,5åringen da :D

Har ikke kjøpt noe, og kommer nok til å vente så lenge som mulig :)

Jeg har allerede kjøpt 2 bodyer, en genser, sokker og rangle. Og så har jeg heklet en genser, en kjole(ja jeg skulle jo holde meg kjønnsnøytral men :p ) , en jakke med tilhørende bukse og en baby cocoon med tilhørende bjørnelue. Og nå holder jeg på med et babyteppe. Er bare 4 uker på vei.. mannen synes jeg er litt vel tidlig ute men jeg har ventet LENGE på å kunne gjøre dette. :p

Oi!! Hvilke merke har du kjøpt?
Jeg har ALLTID sagt at HVIS jeg skulle få en til og den skulle komme på våren/sommeren, så skal jeg ha en gammel fin vogn!
Har ikke hentet den enda da, bare sagt jeg vil ha. Fant en gammel strøken Simo classic vogn, men hun dama lot ikke høre fra seg igjen. Nå fant jeg en silvercross fra tidlig 70 tallet, dønn strøken! Jeg syns de vognene er utrolig fine, hvis de er godt tatt vare på,og det er denne. Dessuten er det noe som ikke alle andre har. (Også får man kjøpt ALLE deler til vogna, rimelig på ebay om noe skulle mangle)
Det blir en fin ny vogn til vinteren, en som ikke er beregnet til nyfødt. Men den nyfødte får ligge i en klassiker.
:)

Jeg har ALLTID sagt at HVIS jeg skulle få en til og den skulle komme på våren/sommeren, så skal jeg ha en gammel fin vogn!
Har ikke hentet den enda da, bare sagt jeg vil ha. Fant en gammel strøken Simo classic vogn, men hun dama lot ikke høre fra seg igjen. Nå fant jeg en silvercross fra tidlig 70 tallet, dønn strøken! Jeg syns de vognene er utrolig fine, hvis de er godt tatt vare på,og det er denne. Dessuten er det noe som ikke alle andre har. (Også får man kjøpt ALLE deler til vogna, rimelig på ebay om noe skulle mangle)
Det blir en fin ny vogn til vinteren, en som ikke er beregnet til nyfødt. Men den nyfødte får ligge i en klassiker.
Gud så moro!Vi har faktisk gubbis sin vogn fra 1982 på loftet, tuppa er født I mars så da ble det kun brukt i dåpen. Kanskje jeg skal ta den ned fra loftet denne gangen :) er ei emmaljunga vogn :)

Gud så moro!Vi har faktisk gubbis sin vogn fra 1982 på loftet, tuppa er født I mars så da ble det kun brukt i dåpen. Kanskje jeg skal ta den ned fra loftet denne gangen :) er ei emmaljunga vogn :)
Ja, jeg syns det er så stas! Den må være ordentlig da, ikke hullete og full av rust og sånn, skal jo tross alt være bebis oppi! De moderne vognene er fine de, og det blir en god ny vogn når bebis vil sitte mest, men jeg syns de gamle også er så flotte! Også slipper man å ha samme vogna som 100 Andre i gågata har DEN dagen :p

Så gøy!! Høres kjempe fin ut!

Jeg har hatt ulike vogner med mine to eldste. Gleder meg til å kikke på vogner igjen!!! Har to vinterbarn fra før, så nå må jeg tenke litt annerledes på hvilke vogn som er mest praktisk!

Så gøy!! Høres kjempe fin ut!

Jeg har hatt ulike vogner med mine to eldste. Gleder meg til å kikke på vogner igjen!!! Har to vinterbarn fra før, så nå må jeg tenke litt annerledes på hvilke vogn som er mest praktisk!
Ja, ikke sant!
Hadde en briovogn fra 90 tallet med mini når han var baby. Store fine hjul og solid vogn. Det er den beste vogna jeg noen gang har hatt!!! Når han ble større kjøpte jeg både nye og brukte men fant liksom aldri en jeg virkelig likte før han nesten var for stor for vogn....
Jeg har planer om å bruke den MYE så det er jo viktig å være fornøyd!

Ja, jeg syns det er så stas! Den må være ordentlig da, ikke hullete og full av rust og sånn, skal jo tross alt være bebis oppi! De moderne vognene er fine de, og det blir en god ny vogn når bebis vil sitte mest, men jeg syns de gamle også er så flotte! Også slipper man å ha samme vogna som 100 Andre i gågata har DEN dagen :p
Ja, det skjønner jeg :)
Jeg pusset opp gubbis sin vogn til dåpen til tuppa, var ikke mye som måtte gjøres da, bare litt rust på hjulene :) vi må få se bilde da :D

Her har vi ikke kjøpt noe og kommer nok ikke til å kjøpe noe særlig med det første heller. Har jo spart på alt fra førstemann, så det eneste vi egentlig MÅ kjøpe er en tripptrapp stol til. Klær har vi også spart på, men alltid gøy å kjøpe nytt også da ;) Særlig om det blir jente!

Back
Topp