MhmHeldig du, som har super svigermor!
Hadde med seg div. opp her.
2 store gresskar til lørdagen, bok til meg, boxere til sønnen etc etc.
Og ikke minst ting til dåpen til snuppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MhmHeldig du, som har super svigermor!
Muligens noen timer. se han an hele dagen i dag og natten.På bedringens vei da altsåbhg i morgen?
Å jasså, er du gravid?![]()
Yayyy hurraJuhu, I'm in
Vis vedlegget 143202
Da er det bare å klatre til trygg plass, klare premiekravet og så eget 'krav'.
SupertJuhu, I'm in
Vis vedlegget 143202
Da er det bare å klatre til trygg plass, klare premiekravet og så eget 'krav'.
Da har mini feber:-/. Men ikke mye heldigvis![]()
Uff da.Da har mini feber:-/. Men ikke mye heldigvis![]()
Tusen takkgod bedring til mini.
Tusen takkUff da.
Masse god bedring
Det er jo dårlig av de. Sånt kan jo være farlig :O bra du fikk kontroll på sykehusetDet ble oppdaget på seksukerskontrollen. Fordi jeg vad om å få den på sykehuset slik at jeg fikk gyn time![]()
Slikt kan skje. Surt å bli plaget då lenge etter keisersnittet. Hadde i tillegg endel plager etter det også.Det er jo dårlig av de. Sånt kan jo være farlig :O bra du fikk kontroll på sykehuset![]()
Noen med middagstips? Helst noe kjapt siden gubben skal på trening kl 18. Er så matlei
Pasta carbonare fristetFiskekaker?
Kjøp en fiskeblokk med sei eller torsk og enten tin den på kjøkken benken eller i noe kaldt vann.
Rasp noen gulrøtter og bland sammen i en kjøkkenemaskin sammen med et egg litt salt, pepper, paprikapulver og sitronsaft.
Kok eller stek noen grønnsaker og ha litt remulade til
Pasta carbonare?
Ovnsbakt laks?
Ellers så er også pasta med en ostasaus av norzola og parmesan veldig godt og rasktPasta carbonare fristet. Fisk hadde vi igår
. Tenkte å ha laks til helgen
![]()
Høres ikke feil ut det hellerEllers så er også pasta med en ostasaus av norzola og parmesan veldig godt og raskt
Kan jeg spøre hvilken medisin han bruker? Gubbis skal starte på noe slikt snart (når vi er sikker på et friskt foster ) han har psoriasis leddgikt, så det er derfor vi har prøvd å få nå, hvis ikke hadde vi nok ventet littÅnei nei![]()
Vi kan ikke bli gravide nå pga medisin samboeren går på for psoriasis. For stor risiko for fosterfeil. Foreløpig nok med jenta på straks 4mnd![]()
Skal fjerne rester fra morkaka i livmoren
Så bra du fikk en god idé ;-)Har OJ hjemme. Svigermor kommer i 11 tiden.
God dag på jobb.
Var på møte i barnehagen i går og forslaget ditt om 1 søndag i mnd ble meget godt likt![]()
Ja gikk fint.Æsjhåper natten gikk fint?!