Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå klemmer i fleng til degTrist, lei, og forbanna!
Der kom sjokket jeg ikke hadde forventet. Har kun fått pratet med sykepleiere etter operasjonen i går. De sa alt med operasjonen gikk bra, og med det tolket jo jeg selvfølgelig at kun cysten var fjernet og at jeg beholdt alt ellers. Nå har det vært legevisitt og jeg fikk vite at det hadde vært litt mer problematisk. Cysten hadde gjort at høyre eggleder hadde vridd seg og var så skadet at de fjernet den under operasjonen.
Heldig du, som har super svigermor!Og der ringte svigermor. Hun kommer snart opp![]()
Yes det var detKoselig da'
Og sikkert godt også.
Det klarer duJuhu, I'm in
Vis vedlegget 143202
Da er det bare å klatre til trygg plass, klare premiekravet og så eget 'krav'.
Gratulerer så mye.Juhu, I'm in
Vis vedlegget 143202
Det skjønner jegJa, men var jo så letta for sykepleierne hadde sagt det gikk bra, så ble et sjokk å få vite at det ble som fryktet likevel.
Det ble oppdaget på seksukerskontrollen. Fordi jeg vad om å få den på sykehuset slik at jeg fikk gyn timeOppdaget de det ikke før kontrollen etter fødsel eller? :O
Jobbe og jobbe, skal på halloween fest på lørdagPlaner for dagen og helgen da Damer ?
På bedringens vei da altsåVeldig mye fart i han i dag. Så jeg er temmelig sliten![]()
Woohoo!Juhu, I'm in
Vis vedlegget 143202
Ja.. så må få mensen slik at jeg kan ta den operasjonen da når den er fastsattI alle dagerskjønner at det blir godt for deg.. Krysser fingre og tær for deg!
![]()
Idag? Åh, lykke tilBlir godt å bli ferdig med det da
![]()
Å jasså, er du gravid?Ja.. så må få mensen slik at jeg kan ta den operasjonen da når den er fastsattmen dumme kroppen min ekke enig
![]()
Huff daDa har mini feber:-/. Men ikke mye heldigvis![]()