Skravletråd Oktober

Heldig du, som har super svigermor!
Mhm:) Nå tok hun med seg OJ hjem:)
Hadde med seg div. opp her.
2 store gresskar til lørdagen, bok til meg, boxere til sønnen etc etc.
Og ikke minst ting til dåpen til snuppa:D

Å jasså, er du gravid? ;)

Ånei nei :p
Vi kan ikke bli gravide nå pga medisin samboeren går på for psoriasis. For stor risiko for fosterfeil. Foreløpig nok med jenta på straks 4mnd :p
Skal fjerne rester fra morkaka i livmoren

Det ble oppdaget på seksukerskontrollen. Fordi jeg vad om å få den på sykehuset slik at jeg fikk gyn time :)
Det er jo dårlig av de. Sånt kan jo være farlig :O bra du fikk kontroll på sykehuset :)

Det er jo dårlig av de. Sånt kan jo være farlig :O bra du fikk kontroll på sykehuset :)
Slikt kan skje. Surt å bli plaget då lenge etter keisersnittet. Hadde i tillegg endel plager etter det også.
Men skal bli godt å få det unnagjort. :)

Noen med middagstips? Helst noe kjapt siden gubben skal på trening kl 18:). Er så matlei

Fiskekaker?
Kjøp en fiskeblokk med sei eller torsk og enten tin den på kjøkken benken eller i noe kaldt vann.
Rasp noen gulrøtter og bland sammen i en kjøkkenemaskin sammen med et egg litt salt, pepper, paprikapulver og sitronsaft.
Kok eller stek noen grønnsaker og ha litt remulade til

Pasta carbonare?

Ovnsbakt laks?

Fiskekaker?
Kjøp en fiskeblokk med sei eller torsk og enten tin den på kjøkken benken eller i noe kaldt vann.
Rasp noen gulrøtter og bland sammen i en kjøkkenemaskin sammen med et egg litt salt, pepper, paprikapulver og sitronsaft.
Kok eller stek noen grønnsaker og ha litt remulade til

Pasta carbonare?

Ovnsbakt laks?
Pasta carbonare fristet :-). Fisk hadde vi igår:-). Tenkte å ha laks til helgen:-)

Da sovnet mini i armene mine da jeg skulle amme han:-). Det er lenge siden han har sovnet i armene mine slik nå hvis en ser bort fra da jeg ammet i søvn på natten.

Ånei nei :p
Vi kan ikke bli gravide nå pga medisin samboeren går på for psoriasis. For stor risiko for fosterfeil. Foreløpig nok med jenta på straks 4mnd :p
Skal fjerne rester fra morkaka i livmoren
Kan jeg spøre hvilken medisin han bruker? Gubbis skal starte på noe slikt snart (når vi er sikker på et friskt foster ) han har psoriasis leddgikt, så det er derfor vi har prøvd å få nå, hvis ikke hadde vi nok ventet litt :)

Back
Topp